וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התקרית: סק צפוי לפתוח, הוא ושימיץ' התנצלו בפני השחקנים

17.3.2024 / 8:00

לקראת הפועל תל אביב, במכבי חיפה מנסים להוריד מסדר היום את העימות בין הבלמים: "חזרו להיות בקשר טוב". פרטי עסקת חלאילי: הירוקים יקבלו 6.5 מיליון יורו, גם השחקן יגזור קופון נאה

תקציר: פיורנטינה - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

לקראת המשחק הערב (ראשון, 20:30) נגד הפועל תל אביב, במכבי חיפה מנסים להוריד מהפרק את העימות הקשה בין עבדולאי סק ללורנצו שימיץ'. כזכור, השניים התקוטטו אחרי המשחק מול פיורטינה בפירנצה וזאת על רקע מתיחות מתמשכת ביניהם.

כבר במשחק מול גנט נרשם בין השניים עימות מילולי חריף וכאמור אחרי ה-1:1 באיטליה, כבר היה מדובר בעימות פיזי של ממש. סגן הבעלים עוזי מור ערך שיחה קשה עם השניים.

אתמול לפני האימון נראו השניים משוחחים באווירה טובה. הם אף התנצלו בפני השחקנים והצוות והבהירו שהנושא מאחוריהם. גם בקבוצה הבהירו שהשניים ליבנו את העניינים ושמו את המתיחות מאחוריהם, אך בכל מקרה הם יעמדו בפני ועדת משמעת פנימית.

"זה היה אירוע חמור, זה ברור, אבל השארנו אותו מאחור", אמר גורם במועדון. "זה יכול לקרות ומדובר בשני שחקנים עם אופי טוב שכבר חזרו להיות בקשר טוב. זה מאחוריהם ומאחורינו".

עבדולאי סק, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
שם את התקרית מאחור. סק/מאור אלקסלסי

בנוגע למשחק מול הפועל תל אביב הערב, סק צפוי לפתוח בהרכב למרות התקרית. גם גדי קינדה צפוי לקבל את המקום ב-11 של מסאי דגו וענאן חלאילי יפתח גם כן. חלאילי צפוי להשלים את המעבר לסן ז'ילואז בקיץ אחרי שרוב פרטי העסקה כבר סוכמו. הירוקים צפויים להכניס לקופת המועדון כשישה מיליון יורו וחצי, מתוכם יועברו כמיליון יורו לשחקן, בהתאם להסכם בין הירוקים לבינו בעת חתימתו על החוזה החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully