וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס משווע לשער: "לא מייצרים מספיק מצבים, זה מטריד אותי"

15.3.2024 / 9:50

מאמן הפועל תל אביב ימשיך עם 5 בהגנה ומחפש ניצחון וגול ראשון, דווקא מול מכבי חיפה (א', 20:30): "אפשר להוציא תוצאה טובה". לאיוס צפוי לשוב ל-11, גם גנאים יחזור

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

לאחר 5 משחקים ללא ניצחון וללא שערים, הפועל תל אביב תפגוש בראשון (20:30) את מכבי חיפה, בתקווה לקבל את הירוקים סחוטים לאחר המשחק מול פיורנטינה. המאמן יוסי אבוקסיס צפוי להמשיך ולשחק עם 5 שחקני הגנה, כשזיו מורגן צפוי להמשיך ולקבל קרדיט כבלם שמאל. מורגן אמר לקראת המשחק: "הפועל תל אביב זה מועדון עם לחץ, שחקני כדורגל צריכים להתמודד עם סיטואציות כאלה. בסמי עופר אתה צריך לשמור על ריכוז במשך 90 דקות, צריך להגיע מוכנים מנטאלית, להיות מרוכזים ולהיצמד לתכנית המשחק, אין מקום לטעויות".

המאמן עצמו אמר לקראת המשחק: "סמי עופר זה אחד המגרשים הקשים בליגה, אבל השחקנים מוכנים. אנחנו באים במטרה להוציא תוצאה טובה, כבר ראינו שאפשר להוציא תוצאה טובה אם מתכוננים כמו שצריך. בנוגע למשחק ההתקפה, אנחנו לא מייצרים מספיק מצבים וזה מה שמטריד אותי. את משחק ההגנה ייצבנו, גם בשל היכולת של אמיליוס זובאס, אך בהתקפה זה עדיין לא קורה ואנחנו צריכים לייצר יותר מצבים ולהגיע לסיטואציות טובות יותר מול השער".

שחקן הפועל תל אביב הישאם לאיוס. אריאל שלום
יעלה בהרכב של אבוקסיס. לאיוס/אריאל שלום

הישאם לאיוס צפוי לחזור להרכב לאחר שהיה חולה במשך השבוע וחזר להתאמן שלשום. ייתכן כי הקשר יפתח בשמאל ואלן אוז'בולט בחוד, ולאו דווקא עם שני שחקני התקפה, אך הדברים יתבררו לאחר האימון המסכם. רן בנימין, שחזר לשחק בשבוע שעבר, צפוי לקבל יותר דקות במשחקים הקרובים, בעיקר לאור המחסור בשחקני קישור. איהאב גנאים חוזר מצהובים ויעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully