וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא הביא אותנו לפה": מכבי חיפה מנסה להחזיר לכיוף את הביטחון

גל לפלר, שליח ספורט1 לאיטליה

14.3.2024 / 12:00

אחרי ההופעה הפחות טובה נגד ריינה, השוער ינסה להתאושש דווקא מול הכוכבים של פיורנטינה. דגו: "צריך לזכור לו את המשחקים הגדולים". גולדברג צפוי לפתוח: "הפציעה מאחוריי, מרגיש מוכן"

מסאי דגו במסיבת העיתונאים של מכבי חיפה/גל לפלר, שליח ספורט1 לפירנצה

מכבי חיפה חולמת על הפתעה מול פיורנטינה, ומשדרת ביטחון מלא לקראת משחק הגומלין הערב (חמישי, 19:45, ספורט1) באצטדיון ארטמיו פרנקי בפירנצה.

"לכל משחק אנחנו מגיעים עם אמונה מלאה. במשחק אחד הכל יכול לקרות, נעבוד קשה ואני מאמין שיהיה טוב", אמר המאמן מסאי דגו. "פיורנטינה יריבה קשה, היא מחליפה שלושה-ארבעה שחקנים בהרכב בכל משחק, למרות שעקרונות המשחק שלה מאוד ברורים. גם מול רומא הם עשו כמה שינויים. המאמן שלהם מאוד מעניין, יש לו המון פתרונות. נצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לעשות תוצאה טובה".

בקבוצה עסוקים גם בפציעות של שון גולדברג וליאור רפאלוב. "מי שנמצא כאן איתנו זה אומר שהוא כשיר. נחליט לפני המשחק אם גולדברג ורפאלוב ישחקו. שון וליאור התאמנו אתמול, אצל ליאור זה עניין של זריקה לפני כל משחק, הוא באמת עושה מאמצים אדירים כדי לשחק כל משחק עד הפגרה. ג'אבר, חג'ג' ודין דוד אמורים להצטרף אלינו אחרי פגרת הנבחרות. בכל מקרה, אני סומך על כל השחקנים בסגל שלנו", עידכן המאמן.

ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה ליד אבוקה שנזרקה לכר הדשא. מאור אלקסלסי
שוב ישחק עם זריקה? רפאלוב/מאור אלקסלסי

בקבוצה מנסים להשרות ביטחון על שריף כיוף, שנמצא בתקופה קצת פחות טובה ובשני המשחקים האחרונים הוציא שישה כדורים מהרשת, כולל שער מיותר שספג בהפסד לבני ריינה. "צריך לזכור לו את המשחקים הגדולים, הוא נתן לנו המון אוויר והרוויח לנו הרבה נקודות לאורך העונה", אמר דגו. "הוא ילד צעיר ובגילו הרבה שחקנים טועים. זה בסדר, אנחנו איתו וסומכים עליו. בטוח שהוא יעשה משחק טוב".

"זה קורה לכולם, בכדורגל יש לפעמים תקופות פחות טובות לכולם, אבל הוא באמת עושה עונה גדולה, הוא הביא אותנו לפה ועשה משחקים גדולים", שיבח אותו שון גולדברג. "גם בליגה האירופית וגם נגד גנט, הוא תמיד שם כשאנחנו צריכים אותו. אנחנו סומכים עליו באלף אחוז".

על הפציעה שלו אמר גולדברג: "קיבלתי מכה בקרסול במקום שכבר סבלתי ממנו מפציעה בעבר והייתי חודש וחצי בחוץ בגללה. עכשיו זה פחות רציני, אפשר לומר שזה כבר מאחוריי ואני מתכונן למשחק כרגיל. אני מרגיש יותר טוב, מרגיש מוכן".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully