וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מעודדת: 3 השחקנים שהיו בספק כשירים למשחק מול פיורנטינה

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 10:50

מכבי חיפה מאמינה ביכולתה להפתיע בגומלין באיטליה, שלושת השחקנים שהיו בספק כשירים למשחק, גולדברג צפוי לפתוח: "מול כל יריבה, אנחנו באים לשחק" (19:45, ספורט1)

מסאי דגו במסיבת העיתונאים של מכבי חיפה/גל לפלר, שליח ספורט1 לפירנצה

מכבי חיפה השלימה את הכנותיה לקראת המפגש מול פיורנטינה הערב (חמישי, 19:45, ספורט1) כאשר אצל הירוקים קיימת האמונה שניתן לעשות סנסציה וזאת למרות ההבנה שפיורנטינה פייבוריטית מובהקת, בייחוד לאחר ההפסד במשחק הביתי בבודפשט 4:3.

ליאור רפאלוב, שון גולדברג שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. דני מרון
מלאי אמונה. שחקני חיפה/דני מרון

המאמן מסאי דגו יכול להיות מעודד מכך ששלושת השחקנים שהיו בספק גדול למשחק יהיו בסגל הקבוצה היום. השלושה - ליאור רפאלוב, עלי מוחמד ושון גולדברג - כשירים להיות בסגל אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית מי מהם יפתח בהרכב. גולדברג צפוי כן לקבל את המקום בהרכב של דגו שצפוי גם הערב לעלות במערך של שלושה בלמים.

"ברור לנו שיהיה קשה מאוד היום. ראינו כבר במשחק הראשון כמה הם איכותיים, ובבית שלהם זה יהיה אפילו קשה יותר", אמר שחקן בקבוצה, "אבל כבר הראינו לאורך השנים האחרונות שמול כל יריבה אנחנו באים לשחק ובניסיון לרשום הישגים וככה יהיה גם היום".

עוד בוואלה!

יציעים ריקים? באיטליה בטוחים בפיורנטינה: "מכבי חיפה לא רגילה לרדוף"

לכתבה המלאה

כ-600 אוהדים הגיעו מישראל למשחק וילוו את חיפה הערב כאשר במשטרה המקומית מגבירים את הבטחה לקראת המשחק כדי למנוע חיכוכים בין האוהדים, בייחוד על רקע המצב המדיני בארץ והחשש שתומכים פרו פלסטינאים ינסו ליצור חיכוכים עם אוהדי חיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully