וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "המשחקים האחרונים נתנו לנו אופק. עכשיו צריך נקודות"

14.3.2024 / 10:15

בית"ר ירושלים תחפש ניצחון ראשון ושער זכות ראשון בעידן יצחקי במשחק נגד מכבי פתח תקוה (שבת, 19:30, ספורט3). גלאבוב: "זה מועדון הרבה יותר גדול מנתניה"

תקציר מעודכן: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

בית"ר ירושלים עדיין לא רשמה ניצחון או כבשה שערי זכות תחת ברק יצחקי. מחרתיים (שבת, 19:30, ספורט3) היא תנסה לעשות זאת במחזור הנעילה של העונה הסדירה, במסגרתו תתארח אצל מכבי פתח תקוה. לקראת המשחק ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים.

"מכבי פתח תקוה זה עוד משחק קשה. ראינו את ההתקדמות שלהם אחרי שינויי המאמנים, זו קבוצה מאוד אמיצה, וזה משחק לא פחות קשה ממכבי תל אביב ובאר שבע", אמר יצחקי. "בסוף אנחנו צריכים לקחת נקודות, זה משהו שאנחנו משוועים לו".

יצחקי הוסיף: "שיחקנו יפה במשחקים האחרונים וזה נותן אופק ותחושת ביטחון גם לשחקנים, כי הם רואים את השיפור ומאמינים בעצמם. אבל בסוף צריך להבקיע שערים כדי לצאת מהמצב הלא טוב שאנחנו נמצאים בו. שינוי זה טוב, אבל נקודות זה יותר חשוב".

על מצבם של השחקנים: "אני מרגיש שהשחקנים מודעים למצב, אני רואה את הרצון שלהם, הם מאוד ממושמעים ומאוד רוצים להשתפר, וזה באמת קורה. אבל עם מחמאות בסוף לא הולכים למכולת. עד עכשיו שיחקנו נגד קבוצות שמשחקות כדורגל פתוח, זה לא מה שיהיה לנו בפלייאוף התחתון. בינתיים הפוקוס שלנו הוא על מכבי פתח תקוה".

ברק יצחקי מוצג כמאמן החדש של בית"ר ירושלים. שלומי גבאי
חייב נקודות. יצחקי/שלומי גבאי

האזינו: אופיר סער על הנעשה בבית"ר ירושלים

פלאמן גלאבוב הוסיף: "שיחקנו טוב נגד מכבי תל אביב, כל מה שהיה חסר זה השערים והנקודות. המעבר ממכבי נתניה לבית"ר ירושלים הוא שינוי גדול מבחינתי. קודם כל, כי בית"ר מועדון הרבה יותר גדול. מבחינת סגנון משחק זה די דומה, אבל בדברים אחרים זה מרגיש שונה. יש לחץ, אבל לחץ זה דבר טוב עבור כדורגלן. אני חושב שהסיכויים שלנו להישאר בליגה גבוהים, אני מקווה שנעשה את זה בלי בעיות, כי המטרות שלנו הרבה יותר גבוהות, בסוף בית"ר רוצה להיות בטופ3".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully