וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "אם נחשוב שזה גמור, תהיה לנו בעיה גדולה"

ניב דברת, שליח ספורט1 לסרביה

13.3.2024 / 21:11

מאמן מכבי תל אביב לקראת הגומלין מול אולימפיאקוס (ה', 22:00, ספורט2): "נצטרך להיות חסרי רחמים". סבוריט: "המשחק הראשון היה מיוחד לכולנו, הגומלין יהיה קשה יותר"

מחוץ לקווים, 13.3/עריכה: זיו שטיינר

מכבי תל אביב יכולה לרשום מחר (חמישי, 22:00, ספורט2) את הישג השיא של המועדון באירופה, אם תעבור את אולימפיאקוס ותעפיל לרבע גמר הקונפרנס ליג. כזכור, הצהובים סיפקו הופעה קסומה בשבוע שעבר ביוון, ניצחו 1:4 וינסו לשמור על היתרון בגומלין ה"ביתי" בסרביה.

הבלם אנריק סבוריט אמר לקראת הגומלין: "המשחק הראשון מול אולימפיאקוס היה מדהים, בעיקר איך שעבדנו תוך כדי המשחק. זה היה מיוחד עבורנו ועבור האוהדים. הגומלין יהיה קשה יותר כי הם ילחצו, הם צריכים את התוצאה, אבל אנחנו נהיה מוכנים לזה וניתן את המקסימום. זה טוב לקבוצה שכולם יכולים לשחק, כל שחקן צריך להיות מוכן וזה חשוב".

על ערן זהבי וההשפעה שלו על מכבי תל אביב: "אנחנו יודעים מי זה ערן ואיך הוא עובד עבור הקבוצה ועבור עצמו. אנחנו יודעים מה הוא יכול לתת, והם אלה שצריכים להיערך אליו".

על האזרחות הישראלית, לה הוא מחכה: "אני לא יודע כלום. ההליך נמשך, אבל אני לא יודע מה קורה עם זה".

אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום
אנריק סבוריט/אריאל שלום

המאמן רובי קין דיבר במסיבת העיתונאים והבהיר: "ההתמודדות לא הוכרעה. אולימפיאקוס קבוצה ברמה גבוהה מאוד, עם שחקנים איכותיים שיכולים לפגוע בנו. חשוב שכולם יהיו מרוכזים, אם אנחנו חושבים שזה גמור אז תהיה לנו בעיה גדולה. הבהרתי את זה לשחקנים ברגע שהמשחק הסתיים, לעולם אל תחשבו כך, אנחנו צריכים להגיע ולהאמין שאנחנו יכולים לנצח כפי שאנחנו תמיד מאמינים וזו המנטליות שאנחנו מנסים להביא לפה, זו המנטליות שלי. אני מצפה למשחק".

על המשחק הראשון אמר: "חוסן היא המילה שהייתי משתמש בה, הראינו רוח לחימה ונחישות לא רק לכבוש שערים אלא גם להגן, זה לא רק לבהקיע שערים. הראינו רצון אמיתי כקבוצה, ביחד, ואני ממשיך להגיד את זה מהיום הראשון שלי פה, כשאתה פועל ביחד כקבוצה אתה יכול להשיג הרבה דברים וזה היה המקרה בשבוע שעבר, ונצטרך את זה גם מחר. להיות חסרי רחמים מול השער ובכל דבר, אם זה בהגנה או בכיבוש שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully