וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר אופטימית: "היכולת הטובה תבוא לידי ביטוי בניצחונות"

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 9:58

דריכות גדולה במועדון לפני משחק סיום העונה הסדירה מול מכבי פתח תקוה (ש', 19:30, ספורט3), 5,000 אוהדים צפויים לתמוך. פריידיי שמתקשה להשתלב בשיטה החדשה עשוי לרדת לספסל, יצחקי העיר לשחקנים על חוסר הריכוז מול מכבי תל אביב

תקציר מעודכן: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

עם שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון ושלושה משחקים רצופים ללא שער זכות, בית"ר ירושלים תצא בשבת (19:30, ספורט3) למשחק חוץ מול מכבי פתח תקוה עם סיום הליגה הסדירה. על אף התוצאות הרעות, במועדון אופטימיים ואומרים: "היכולת הטובה תבוא לידי ביטוי בשערים וניצחונות, הקהל מאמין ותומך, יחד איתו נעשה את זה ונישאר בליגה". כ-5,000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה.

המאמן ברק יצחקי שוחח עם השחקנים על המפגש עם מכבי תל אביב, שיבח אותם על משחק הלחץ והדומיננטיות אך גם ביקר את המעברים החופשיים של היריבה ואמר להם: "אמרנו לפני המשחק שמכבי תל אביב הכי מסוכנת שהכדור אצלנו, כשהם חוטפים ויוצאים למעברים צריכים להיצמד לשחקני ההתקפה ולא לתת להם שטח, זה מה שקרה בגול".

שחקני בית"ר ירושלים מיירון ג'ורג', פרד פריידיי. דני מרון
אולי הפעם? ג'ורג' ופריידיי/דני מרון

פרד פריידיי מתקשה למצוא את עצמו בסגנון החדש של הקבוצה וייתכן ששוב יירד לספסל. מיירון ג'ורג' מתקדם בתכנית הכושר והתזונה אך עדיין לא יכול לשחק יותר מ-30 דקות, כאשר ייתכן שהאופציה של ירדן שועה או טימוטי מוזי בעמדת החלוץ תיבחן שוב. רועי בן שמעון שהיה פצוע בשבועות האחרונים, חזר השבוע להתאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully