וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם ה-UFC הודה: נתתי את "הברכייה הכי קטלנית", וזה גרם לי להרגיש רע

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 13:51

שון אומאלי שלח ברך עוצמתית לעבר צ'יקו ורה ב-UFC 299 ש"גם בקהל שמעו", והודה: "זו הייתה תחושה מגעילה. זה היה רע, הכי חזק ששמעתי"

לוחם ה-MMA חאבייר באז מחסל אדם סכין שתקף אותו במגרש חנייה/מתוך הרשתות החברתיות

שון אומאלי נתן הצגה ב-UFC 299, כשהלם בצ'יטו ורה בעוצמה וניצח אחרי חמישה סיבובים, אבל הודה לאחר מכן שהוא היה המום מהיכולת של ורה לספוג את כל המהלומות, כולל מה שמוגדרת כ"אחת הברכיות הקטלניות בתולדות ה-UFC". כשנותרה קצת יותר מדקה לסיבוב השני, אומאלי שלח ברך עוצמתית לעבר ורה בדיוק ברגע שבו הוא הוריד את ראשו למטה, במכה שהדהדה, תרתי משמע.

הילוכים חוזרים הראו איך הברך של אומאלי התלבשה בצורה מושלמת לפרצוף של ורשה, שאיכשהו ספג אותה. אומאלי מודה: זה גרם לו להרגיש בחילה קלה.

שון אומאלי מול צ'יטו ורה, UFC. Megan Briggs, GettyImages
"זה היה הפופ הכי חזק ששמעתי אי פעם במכה שמתלבשת"/GettyImages, Megan Briggs
שון אומאלי מול צ'יטו ורה, UFC. Megan Briggs, GettyImages
מהלומה ששמעו בקהל/GettyImages, Megan Briggs
שון אומאלי מול צ'יטו ורה, UFC. Megan Briggs, GettyImages
פרצוף מפוצץ. ורה/GettyImages, Megan Briggs

"אשמח לדעת אם נשבר לו משהו בפנים עם הברכייה הזו", אמר אומאלי, "זה היה הפופ הכי חזק ששמעתי אי פעם במכה שמתלבשת. זו הייתה למעשה תחושה מגעילה. זה היה רע. אני אשמח לראות תמונה של הפנים שלו היום".

ורה לא פירסם תמונות שלו אחרי הקרב, אבל בריאיון עם ג'ו רוגן בסיום אפשרי היה לראות שפניו כבר התנפחו עם מספר רב של חתכים וחבורות מהחבטה. אומאלי יודע שהכל חלק מהעבודה ב-UFC.

"אחרי זה פשוט כל כך התרגשתי לשים עליו את הידיים שלי, להכות לו בתחת", אמר אומאלי. "זה דבר מוזר. ואז אתה שומע מישהו כמו דסטין פורייה מדבר על כמה רע הוא הרגיש, בזבל, אחרי הקרב של ג'סטין גייצ'י. אני בטוח שצ'יטו מתמודד עם כמה שטויות עכשיו. אז יש חלק בי שמרגיש רע בשבילו, וברור שגרמתי לזה, אבל זה המשחק, עולם הקרבות".

  • עוד באותו נושא:
  • mma
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully