וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על פרופורציות ו"בעיות תקשורת": הפועל ירושלים אחרי ההפסד למכבי תל אביב

11.3.2024 / 10:34

האוהדים התלוננו על השופטים, השמיכה על הפרקט שוב הייתה קצרה מדי, ההפסד סיבך את האדומים מעט יותר במאבקי המיקום - וביום רביעי ממתינה פריסטרי במשחק גורלי בליגת האלופות. עוז בלייזר: "יצאנו מהבור, אבל יש אי הבנות בינינו השחקנים"

תקציר: באסקוניה - ברצלונה 96:103/ספורט1

השמיכה הקצרה של הפועל ירושלים שוב התבררה אתמול (ראשון), ובכן, כקצרה. היא ספגה את ההפסד השמיני שלה העונה בליגת העל, והשני בתוך פחות מחודש למכבי תל אביב, 90:78 - ונדמה שלמרות האכזבה, הצרות בטבלה והתלונות על השיפוט, המילה שבלטה מסביב הייתה פרופורציה.

לפני הכל, פרופורציה לחיים. שעות לפני העלייה לפרקט קיבלו בבירה את הבשורה המרה על נפילתו של רס"ל (מיל') מיכאל גל ז"ל, חבר בארגון האוהדים הבריגדה, בקרב בדרום רצועת עזה. "לצערנו, היום המשפחה איבדה אוהד", אמר עוז בלייזר בסיום. "אנחנו מוסרים את תנחומינו, וזה הופך את כל מה שהיה פה היום לשונה לגמרי".

מבחינה מקצועית, ירושלים הביאה את עצמה לעמדת נחיתות ביחס ליריבותיה העיקריות בצמרת. מצד אחד, היעדר רכז מחליף הופך את הצורך ברישום שלושת הגארדים הזרים לחיוני; מצד שני, הוא מותיר את הסגל עם סנטר אחד בלבד.

האדומים הצליחו לנטרל את אחד המפתחות העיקריים של מכבי תל אביב - ריבאונד ההתקפה. הם הורידו אותה לחמישה כאלה בלבד, שמהם ניפקה רק שבע נקודות, אבל זה לא הספיק. במחצית הראשונה, כשהשלשות מיאנו להיכנס, פגעו הצהובים ב-12 מ-15 לשתיים, ואחרי ההפסקה הם קיבלו ארבע שלשות ללא החטאה מג'ון דיברתולומיאו שהותירו את ניסיונות קאמבק של האורחים בגדר פנטזיה.

שחקן הפועל ירושלים עוז בלייזר. ברני ארדוב
האדומים התקשו לצאת מהבור. עוז בלייזר/ברני ארדוב

"נלחמנו אחרי שהיינו בבור, והיו לנו רגעים טובים, אבל בכל פעם שהתקרבנו היה לנו טעויות בתקשורת", הוסיף בלייזר. "יש לנו בעיות של תקשורת, קצת אי הבנות בינינו, השחקנים. עברנו שינוי במהלך העונה, ואנחנו עדיין מתרגלים אליו. אם אתה נותן למכבי לשחק, היא תעניש אותך. והיא הענישה אותנו".

הבור שאליו התכוון הפורוורד הוותיק נוגע כמובן לרבע השני. ירושלים נקלעה לפיגור 41:24 ומחקה כמעט את כולו, למרות הרחקתו של קאדין קרינגטון. האוהדים באו בתלונות קשות כלפי השופטים באופן כללי, ובפרט לגבי ההחלטות שלקחו בעקבות התקרית שבה כמעט נרשמה קטטה המונית על המגרש.

גם כאן, חסרה פרופורציה: לגבי קרינגטון לא היה להם שיקול דעת, משום שהחוקה לא מותירה להם אחד כזה בנוגע לשחקן שפורץ מהספסל למגרש; בנוסף, ליוואי רנדולף ספג עבירה טכנית (בדומה לג'ייק כהן) ולחובתו של אור קורנליוס נשרקה עבירה בלתי ספורטיבית, בעוד בונזי קולסון נותר מחוץ לאירוע.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני הפועל ירושלים: ליוואי רנדולף, ג'קורי וויליאמס, יובל זוסמן. ברני ארדוב
עלולים להסתבך כבר בתחילת הפלייאוף. הפועל ירושלים/ברני ארדוב

ירושלים נאבקת על מקומה בבית העליון, והיא נמצאת כרגע בדיוק על התפר שבין מקומות 7-6 עם עירוני קריית אתא (כשלשתיהן מאזן 8:9). קשה להפריז בחשיבות המאבק הזה: אם תיפול למקום השביעי או השמיני, ותצלח את הבית התחתון, היא תיאלץ לפגוש כבר ברבע גמר הפלייאוף את אחת התל אביביות, ללא יתרון ביתיות.

ביום רביעי תתארח ירושלים בפריסטרי, במשחק שיכול לעצב מבחינתה את העונה האירופית. ניצחון יבטיח את מקומה ברבע גמר ליגת האלופות, ויקרב אותה מאוד גם למקום הראשון שיסדר לה יתרון ביתיות (או לפחות ימנע ממנה את הצורך לנצח בחוץ בסדרת הפלייאוף). "זה משחק סופר חשוב", סיכם בלייזר. "יש לנו לוח משחקים לא פשוט, ואנחנו בחלק חשוב של העונה. אנחנו מסתמכים על האופי שיש לנו בחדר ההלבשה, ונבוא לעשות את העבודה. אין ברירה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully