וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות ללא שערים ונקודות: בית"ר ירושלים חייבת שינוי כיוון

11.3.2024 / 8:34

הקבוצה מהבירה עם נקודה אחת וללא שערים תחת יצחקי. המאמן מבטיח: "ברגע שהכדור ייכנס בפעם הראשונה, זה לא יעצור"

תקציר מעודכן: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

ברק יצחקי משמש כמאמן בית"ר ירושלים כבר שלושה משחקים והקבוצה משחקת טוב אבל לא תכליתית. היא לוחצת, אבל לא מייצרת מספיק מצבים וכך אחרי ההפסד 1:0 למכבי תל אביב אתמול (ראשון), בית"ר עדיין בלי שער תחת יצחקי. עם כל הכבוד למחמאות, בית"ר סובלת בכל משחק מטעות תורנית של שחקן שגורמת לשער חובה והפסד. המחמאות במקום, אך השמיכה קצרה והקבוצה חייבת להתחיל ולהמיר את היכולת לנקודות כבר במשחק הקרוב נגד מכבי פתח תקוה.

לפני המשחק יצחקי התלבט בין נהוראי דבוש לפרד פריידיי בחוד. דבוש מתאים יותר למשחק הלחץ, פריידיי יותר מנוסה ועם יותר נוכחות. הניגרי פתח לבסוף והלך לאיבוד במשחק הלחץ. הוא עשה אותו חלקית, לא ידע לקבל כדורים כמו שצריך ולא השפיע על משחק ההתקפה. דווקא מיירון ג'ורג' שנכנס לקראת הסיום הגיע לשני מצבים מסוכנים, אבל הוא לא יכול לפתוח בהרכב בשל מצבו הפיזי. המאמן אמר על הקוסטה ריקני: "מיירון מתאמן בצורה טובה, אנחנו עוברים איתו איזשהו תהליך. אני בטוח שהוא יתרום לנו בהמשך המאבקים עד לסיום העונה".

יצחקי היה שבע רצון מהיכולת ואמר: "אני לא מאמין בלהסתגר ולגנוב 0:1. הקהל של בית"ר לא פראייר ויודע להעריך, קיבלנו ממנו תמיכה והייתה אווירה נהדרת באצטדיון. גם בסיום המשחק הקהל ידע להעריך. אם בשבוע שעבר ספגנו שער ממצב נייח, היום ספגנו מפנדל בדקה קריטית, אבל נצטרך להסתכל קדימה. אני מחזק את השחקנים ומרוצה מהדרך, מה שחסר נשפר. אנחנו מגיעים למצבים, הייתי חלוץ בעברי, הכדור לא נכנס, ברגע שייכנס בפעם הראשונה זה לא יעצור. כשעושים את הדברים בצורה הנכונה בסוף הכדורים נכנסים. אני לא יכול לבוא בטענות לשחקן שמחמיץ אלא אם הוא לא עושה את הדברים נכון".

מאמן בית"ר הוסיף: "לפני שהגעתי לבית"ר ידעתי מה הסיטואציה וסדר המשחקים. ברגע שנקראים לדגל עושים את זה, ידעתי שאני יכול לעזור למועדון ונעשה את הכל כדי להישאר בליגה. אני מרגיש שאנחנו בדרך הנכונה, השחקנים מרגישים בדרך הנכונה, גם מהקהל וגם מהפידבקים שלי. אני מרגיש את השיפור שלהם מיום ליום, השאלה היא מתי יגיעו השערים, אני מקווה שכבר במשחק הבא".

מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי. דני מרון
חייב להתחיל לנצח, כבר במשחק הקרוב. יצחקי/דני מרון

יצחקי לא שינה שום דבר מהמשחק בטרנר, בית"ר המשיכה ללחוץ גבוה ולהיות דומיננטית, אבל אחרי שלושה משחקים שהיא לא מבקיעה יהיו גם מסקנות. אולי שועה בחוד, אולי טימוטי מוזי שיכול ללחוץ ורגיל יותר למעברים, אולי אפילו לספסל את שועה שאין צורך בהגעה שלו לכדור כשמיכה בכושר טוב. למאמן יש הרבה כאבי ראש על מנת למצוא פתרונות שיביאו לו שערים ונקודות. לזכותו ייאמר שהוא לקח את הקבוצה במצב קשה ולקראת סדרת משחקים קשה, בידיעה שגם יכולת טובה עשויה שלא להספיק בהם.

בית"ר עם 22 נקודות וצמודה לאשדוד שמתחת לקו האדום. אולי יחזירו לה נקודה בבית הדין, אבל היא חייבת להתחיל לייצר נצחונות כדי לברוח מהאיזור המסוכן וזה צריך לקרות כבר בשבת מול מכבי פתח תקוה. גם בפלייאוף התחתון לא יהיה לה קל יותר - דרבי ירושלמי, הפועל תל אביב, נתניה וקבוצות תחתית קלאסיות כמו אשדוד וחדרה לא יעשו חיים קלים. חלקן אפילו יוותרו מראש על השליטה במגרש ויחפשו לעקוץ, כל משחק והסרט שלו, בית"ר סיימה את המכסה של יכולת ללא נקודות, היא חייבת להתחיל עם זה כבר בשבת על מנת לא להתעורר לסיוט.

מאמן בית"ר התייחס גם לסאגת בית הדין ואמר: "בסוף אנחנו מסתכלים על מה שקורה כרגע. כל הסיטואציה של הורדת נקודות היא לא נכונה והייתה מוטעית מההתחלה. לפני משחק בבאר שבע מבשרים לנו שמורידים לנו נקודה ביום המשחק והיום מבשרים שהקבוצה שתשחק נגדנו תקבל נקודה - זאת לא צורה. אני מסתכל על האיזור הקטן והלחוץ שאני נמצא בו, אמנם לא הייתי פה הרבה שנים אבל כשאתה בחוץ אתה תמיד שומע שהיד קלה יותר על ההדק שמדובר בבית"ר. כשאתה כאן, אתה באמת מרגיש את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן בית"ר ירושלים מיירון ג'ורג'. דני מרון
עובר תהליך. ג'ורג'/דני מרון

בנוגע לאירועים בסיום המשחק בין מחנות האוהדים, כשאוהדי בית"ר ירדו לדשא, רצו ליציע של אוהדי מכבי תל אביב והשליכו חפצים: תובע ההתאחדות יקבל החלטה בנושא. גם אם בית"ר תעמוד לדין לא יורדו לה נקודות בשל העובדה שהאירוע התקיים כרבע שעה אחרי סיום המשחק כשצוות השיפוט, המאמנים והשחקנים כבר לא היו על המגרש. האירוע לא יצוין בדו"ח השיפוט בגלל שהשופטים והמשקיף כבר לא היו באזור. בבית"ר אמרו: "יש חבורה של כמה עשרות שלא מפסיקה לגרום נזק, אם הם ימשיכו לעשות טעויות עוד נרד ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully