וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תערוך טקס לכבוד הנשים ששומרות על העיר

10.3.2024 / 12:27

לפני המשחק מול מכבי תל אביב תכבד הקבוצה לרגל יום האישה לוחמות העוסקות בשמירה על הביטחון בבירה

תקציר: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

מועדון הכדורגל בית"ר "גשם" ירושלים נרגש ושמח לערוך הערב (ראשון) טקס מרגש לכבודן של הנשים ששומרות על העיר ירושלים, ועושות לילות כימים כדי להגן על עיר הבירה הכה נפיצה שלנו.

אל כר הדשא יעלו הערב אלמוג, סלומה וספיר - לוחמות, שוטרות, אשר כל אחת מהן השאירה משפחה מודאגת וגאה בבית על מנת לשרת את מדינת ישראל בתקופה כה מורכבת.

רס"ר אלמוג סרצ'י, המייצגת את מחוז ירושלים. התגייסה למשטרה לאחר שירות צבאי קרבי כחובשת, וב-7 באוקטובר גויסה בצו 8 להיות חלק מאוגדה 99 המפוארת, שם טיפלה והצילה חיים במסגרת תפקידה. לאחר סיום שירות המילואים חזרה לשירות מלא במשטרת ישראל ובאזור ירושלים.

רס"ר סלומה בנשושן, לוחמת ביס"מ ירושלים, עלתה מצרפת יחד עם משפחתה, שירתה במשמר הגבול וכיום משרתת ביחידה המיוחדת של המשטרה. היא עלתה מצרפת יחד עם משפחתה בשנת 2016 מתוך ציונות ואהבת הארץ על מנת להגשים פה את חלומותיה, להמשיך לחיות כיהודיה וישראלית גאה, להצליח ולהרגיש חלק משמעותי במדינה. סלומה עלתה לירושלים, עיר הקדוש, שבה רצתה לחיות וגם להגן עליה.

היא התגייסה לצבא הגנה לישראל כלוחמת במשמר הגבול בגדוד מערת המכפלה בחברון ולאחר מכן, התגייסה ליס"מ ירושלים והגשימה את חלומה להיות לוחמת במשטרת ישראל ביחידה מיוחדת, ששומרת על תושבי ירושלים.

פקד ספיר טולדנו, קצינת סיור שפט במחוז ירושלים, מובילה שוטרים ושוטרות אשר עושים עבודת קודש. ספיר היא בת קרית שמונה, ומשפחתה, שמפונה משם, מתגוררת גם היא בירושלים. מזה כ- 10 שנים ספיר זוכה מדי יום ביומו כשוטרת וכקצינה ללבוש את מדי משטרת ישראל מתוך שליחות, גאווה ואהבה אמיתית למדינת ישראל ובפרט לבירת ישראל, ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully