וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "מכבי ת"א מועדון שנתן לי כל כך הרבה, הוא יקר לליבי"

8.3.2024 / 12:15

מאמן בית"ר ירושלים מתכונן למשחק נגד האקסית הלוהטת ביום ראשון: "אסור לפשל מולם, לא סתם הם בראשות הטבלה. מקווה שהיכולת הטובה מול באר שבע תימשך". סורו: "יצחקי נותן ביטחון לכולם"

תקציר: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

קצת יותר מ-48 שעות לפני שבית"ר ירושלים חוזרת לטדי למפגש חשוב מול מכבי תל אביב, התראיינו היום (שישי) מאמן הקבוצה, ברק יצחקי והקשר איסמעילה סורו ודיברו על ההכנות למשחק, הלקחים מהמשחק בטרנר והציפייה לקהל הגדול שיגיע ביום ראשון (20:30).

"הבנתי את המחמאות שקיבלנו, זה היה בצדק, שיחקנו כדורגל טוב, מצד אחד שיחקנו כדורגל התקפי, לחץ גבוה, ידענו גם להניע את הכדור מאחורה בסבלנות וחיכינו לרגעים הנכונים כדי לפצח את הקישור החזק והמעובה של באר שבע, אבל בסוף אנחנו רוצים לקחת נקודות, אנחנו צריכים להתרכז גם בסיומת שלנו", התייחס יצחקי למשחק במחזור הקודם. "לא רוצה להסתכל מה היה לפני, חשוב לי שהשחקנים יהיו עם ביטחון, אני רואה את השיפור ממשחק למשחק וגם מאימון לאימון. מקווה שהיכולת הטובה מבאר שבע תמשיך ושנבקיע גם שערים, זאת המטרה שלנו בעצם במשחק הזה".

על כך שהכושר הגופני לא היווה בעיה נגד באר שבע: "בסוף אני מאמין שהכל עניין של דרישות, השחקנים הראו לא רק לי, אלא גם לעצמם שהם יכולים ומסוגלים לייצר כדורגל טוב. שוב, אני מאוד שמח מההתקדמות שאני רואה בתקופה הקצרה שאני פה, אבל עדיין, הכל טוב ויפה מחמאות זה יפה ונחמד, אבל אני רוצה נקודות. צריך שוב להבקיע שערים".

על השילוב של שועה ומיכה הוסיף: "אנחנו עושים את ההתאמות שלנו כל משחק, לא רוצה לדבר על שחקן כזה או אחר, אבל בסוף מי שנבחר יהיה בהרכב ויצטרך לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר. אנחנו צריכים להתכונן לקבוצה בכושר נהדר, קבוצה מאומנת וטובה, שבתקופה האחרונה מבקיעה הרבה שערים וממוקמת במקום הראשון בליגה, אנחנו צריכים להיות מפוקסים ומרוכזים, אין מקום לטעויות נגד מכבי תל אביב".

ברק יצחקי מאמן בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
מפגש אמוציונלי. יצחקי/ניב אהרונסון

כשנשאל לגבי עייפות אפשרית של היריבה הוסיף: "מכבי רגילה לשחק באינטנסיביות הזאת של שלושה משחקים בשבוע, יש להם סגל עמוק. אני מסתכל על הסגל שלהם וכל אחד שישב על הספסל נגד אולימפיאקוס יכול לפתוח בהרכב לכן אני לא חושב שזה ישפיע לרגע. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים לכל הרכב שיגיע. עניין העומס לא מהווה איזה שיקול".

על הפן האישי סיפר: "אין ספק שהמפגש שלי מול מכבי תל אביב אחרי כל כך הרבה שנים שם, למועדון שנתן לי כל כך הרבה מהמון בחינות, חוויתי בו הרבה רגעי אושר, גם רגעים פחות טובים, אם מסתכלים על המכלול יש שם אנשים טובים שאני עדיין בקשר איתם, בעלים, עד אחרון האנשים שעובד במועדון הזה, ואני מודה להם על כל התקופה הזאת, כי למדתי הרבה גם בתור בנאדם וגם בתור איש מקצוע. זה מועדון שהוא באמת יקר לליבי".

על המשחק נגד אולימפיאקוס: "בסוף מכבי הגיעה למשחק חוץ מאוד קשה, יצאה עם יתרון משמעותי לקראת הגומלין, מכבי קבוצה מאוד מאומנת ומסוכנת, בעיקר במעברים שלה, יש לה שחקנים מהירים, בטח בצדדים, דוידה, מילסון, אבל גם שחקני הגנה והתקפה טובים, ובעצם קבוצה טובה, אחת הטובות בליגה, לא סתם היא בראש הטבלה. מבחינתנו אנחנו לא מסתכלים על שחקנים ספציפיים, אלא כמכבי כקבוצה, אנחנו נצטרך לבוא בשיא המוכנות כי אתה לא יכול לפשל נגד מכבי תל אביב. אם נעשה את הדברים בצורה מדויקת, אני מקווה שהתוצאה תגיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב חוגגים אחרי הניצחון על אולימפיאקוס. רויטרס
"העומס לא ישפיע לרגע". מכבי תל אביב חוגגת אחרי אולימפיאקוס/רויטרס

איסמעילה סורו הוסיף: "יש עלינו לחץ, כי אנחנו חייבים את הנקודות, זה לא משנה אם הם מגיעים ובאיזה מצב, יש לנו דבר אחד בראש, לקחת את הנקודות. אנחנו צריכים את הנקודות בשביל האוהדים שלנו, הם באים לתמוך בנו ואנחנו צריכים להביא את הנקודות בשבילם. הם באים שזה קשה, הם באים לתמוך בנו, כדי לתת 100 אחוז, אנחנו לא במצב טוב בטבלה, אנחנו צריכים לקחת את הנקודות בכל משחק.

על השינוי על הקווים סיפר: "המאמן החדש טוב לנו. הוא מכניס יותר אינטנסיביות באימון, הוא נותן ביטחון לכולם, הוא סומך על הקבוצה, אנחנו עובדים עבורו, כדי להבין את השיטה ולהביא את הנקודות. הייתי מאוכזב מאוד אחרי באר שבע, שיחקנו טוב מאוד ולא לקחנו את הנקודות, עבדנו מצוין וקשה במגרש, 90 דקות של לחץ מצוין, היה לנו קשה מאוד לאבד את הנקודות האלה".

על הקשר המיוחד שנרקם בינו לבין האוהדים: "מהרגע שבאתי, היתה לי מחויבות למועדון, רציתי להגיע למקום השישי ולפלייאוף. טוב לי לראות את האוהדים שהם שמחים, ואנחנו מצטערים על התקופה הקשה הזאת שהם עוברים. אני עושה את העבודה שלי על המגרש בשבילם, והם עושים את העבודה שלהם ביציעים, הם נותנים לנו כל כך הרבה מוטיבציה, ואני רוצה לראות אותם שמחים יותר, אם אני מפסיד, אני מרגיש את זה. אנחנו צריכים אותם ביום ראשון, שנלחץ קדימה, שנלך קדימה ביחד".

לפני אימון הבוקר של הקבוצה הבוגרת, הגיעו למתחם האימונים שלנו ילדי עמותת "קו לחיים" שנותנת מענה לילדים הסובלים מנכויות מורכבות. הילדים זכו להיפגש ולשוחח עם השחקנים וגם להצטלם איתם. חברת הגיחון סייעה גם היא לארגון המפגש, כאשר לאחריו נהנו הילדים מארוחה משותפת בבית וגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully