וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה של 400 אלף יורו לעונה: חסן חילו לוחץ לעבור מיידית ליפן

7.3.2024 / 21:04

הבלם בן ה-24 מבוקש בליגה היפנית הבכירה, סוכנו: "זו הצעה של פעם בחיים". בני סכנין רוצה שיישאר לפחות למאבק על הכרטיסים לפלייאוף העליון

תקציר ה-1:1 של בני סכנין מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

חסן חילו, אחד השחקנים הטובים של בני סכנין העונה, קיבל הצעה להצטרף מיידית לקבוצה מהליגה הראשונה ביפן ולוחץ לעבור, אבל קבוצתו הנוכחית מסרבת לשחרר בשלב זה ורוצה שיישאר לפחות עד לסיום המאבקים על הכרטיסים לפלייאוף העליון. ההערכה כי בסופו של דבר ישוחרר, שכן הוא בכל מקרה מסיים חוזה בקיץ הקרוב וביפן מוצע לו חוזה גבוה של 400 אלף יורו לעונה.

סוכנו של חילו, ירון ברנס, שמנהל את המו"מ מול היפנים, אמר: "אני מאמין שסכנין יתנו לשחקן להתקדם בקרוב מאוד ולא יחזיקו אותו בכוח. השחקן מאוד רוצה לעבור ולא לפספס הצעה של פעם בחיים".

סכנין עדכנה הערב (חמישי) בדבר ההצעה שהונחה על שולחן המועדון והבהירה: "המועדון אינו ממהר בשלב זה לשחרר את השחקן וזאת בשל חשיבותו המקצועית הגבוהה לקבוצה. חסן חילו הינו בלם מוביל בליגת העל ועוזר רבות לקידום התהליך של המועדון להשגת מטרתו להגיע לפלייאוף העליון ולהתקמם בו בכבוד".

שחקן בני סכנין, חסן חילו. מאור אלקסלסי
מחוזר. חסן חילו/מאור אלקסלסי

חילו בן ה-24 ערך את הבכורה שלו בליגת העל במאי 2019, כאשר הקבוצה ירדה ללאומית. בליגת המשנה הפך לשחקן הרכב וגם כבש את שערו הראשון כשסייע לסכנין לשוב לליגת העל. בעונת 2021/22 הושאל למכבי בני ריינה וסייע גם לה להעפיל לליגת העל, לראשונה בתולדות המועדון. בעונה שעברה חזר לסכנין ורשם 29 הופעות בליגה (22 בהרכב) והעונה שיחק בכל 24 המחזורים ונחשב לעוגן בהרכב של סלובודן דראפיץ'.

בליגה היפנית כבר יש ישראלי אחד: נטע לביא שהתחיל לאחרונה את עונתו השנייה במדי גמבה אוסקה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully