וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליורוקאפ תהיה אלופה חדשה, בשיקטאש מול הפועל תל אביב ברבע הגמר

הטורקים הדהימו 78:80 בגראן קנאריה ונישלו אותה מהכתר. הם יפגשו את האדומים ביום רביעי במשחק נוקאאוט בווילנה. ננו גינזבורג ופרומיטיי טיילו מול אריס סלוניקי בדרך למשחק בבורק. רבעי הגמר הנוספים: פריז - בדאלונה, קלוז' נאפוקה - לונדון

תקציר: בשיקטאש - הפועל תל אביב 94:73/ספורט1

כשגראן קנאריה הייתה יכולה לעלות ליורוליג, היא לא רצתה. ועכשיו - היא כבר לא יכולה. ליורוקאפ תהיה העונה אלופה חדשה, לאחר שבשיקטאש הדהימה הערב (רביעי) 78:80 באיים הקנאריים ורשמו את הסנסציה הראשונה בשלב הנוקאאוט. הטורקים יפגשו ברבע הגמר את הפועל תל אביב במשחק בודד בווילנה, ביום רביעי הבא ב-19:00.

דושאן אלימפייביץ' הפך את שיטת הנוקאאוט במפעל למומחיות האישית שלו: לפני שנתיים הוא רשם שלושה ניצחונות חוץ רצופים ומדהימים עם בורסאספור בדרך לגמר. העונה הוא כבר הפסיד פעמיים עם בשיקטאש לאדומים, 81:75 בבלגרד ו-94:73 בלובליאנה במחזור הנעילה.

ננו גינזבורג וקבוצתו האוקראינית פרומיטיי עלו זו השנה השנייה ברציפות לרבע הגמר, לאחר שטיילו לניצחון קליל 67:95 בריגה על אריס סלוניקי, ובשלב הבא ייצאו למשחק חוץ בבורק. המנצחת במפגש הזה תתמודד מול הפועל או בשיקטאש בסדרת חצי הגמר (הטוב משלושה משחקים). בצד השני של ההגרלה, קלוז' נאפוקה תארח את לונדון ליונס, וברבע הגמר המרכזי תשחק פריז מול בדאלונה.

ג'ייקובן בראון הפועל תל אביב. קובי אליהו
יצליח להשלים 0:3 עונתי על בשיקטאש? ג'ייקובן בראון/קובי אליהו

בכך השלימו ארבע הקבוצות מבית א' (שבו שיחקה הפועל תל אביב) פלייאין מושלם של 4 מ-4 בשמינית הגמר. בשיקטאש (מקום 6), בדאלונה (5), פרומיטיי (4) ולונדון (3) ניצחו את היריבות מבית ב' והעיפו אותן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully