וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שרף מתקרב לחתימה לשלוש שנים ברציופארם אולם

6.3.2024 / 11:17

כישרון העל נוטה לקבל את ההצעה מאלופת גרמניה. בחוזה ייכללו סעיפי יציאה ל-NBA וליורוליג, ועירוני קריית אתא תקבל פיצוי תמורת שחרורו. הישראלי יקווה למלא החל מהעונה הבאה את מקומו של חואן נונייס

הביצועים של בן שרף בטורניר הדור הבא ביורוליג/מתוך יוטיוב

בן שרף העסיק לא מעט ציידי כישרונות ברחבי אירופה עוד לפני שהחל את קריירת הבוגרים שלו. כעת, כשהוא בן 17 ובדרכו להשלים את עונת הרוקי שלו עם עירוני קריית אתא בליגת העל, נראה שהיעד הבא שלו יהיה בגרמניה.

רציופארם אולם, שזכתה אשתקד באליפות הבונדסליגה והודחה אתמול (שלישי) בשמינית גמר היורוקאפ, מציעה לשרף חוזה לשלוש שנים, עם אופציות יציאה ל-NBA וליורוליג. הרכז הישראלי נוטה להסכים, על מנת להצטרף לקבוצה בעונה הבאה, והיא תצטרך לפצות את קריית אתא תמורת שחרורו.

בן שרף, עירוני קרית אתא. דני מרון
איך אומרים חואן נונייס בעברית? בן שרף/דני מרון

אם וכאשר יגיע לאולם, שרף יוכל בוודאי לשאוב השראה מחואן נונייס. הרכז הספרדי, שגדל בריאל מדריד, הגיע אשתקד לגרמניה, והעונה - כשהוא בן 19 - תרם 10.8 נקודות ו-5.7 אסיסטים בכמעט 26 דקות לערב ביורוקאפ. הוא צפוי לעזוב בתום העונה ולעבור לקבוצת יורוליג, אם לא יקבל חוזה ב-NBA.

נונייס אינו הראשון שפרץ ופרח באולם. לפניו ניתנה במה נרחבת בגיל דומה לפדור ז'וגיץ' המונטנגרי, ובקבוצה הופיעו בשנתיים החולפות זרים דוגמת יאגו דוס סנטוס (כיום בכוכב האדום בלגרד), ברונו קאבוקלו (פרטיזן בלגרד) וג'רון בלוסומגיים (מונאקו), וגם אנדי אובסט המקומי בלט בשורותיה לפני שעבר לבאיירן מינכן.

שרף, שיחגוג בעוד כחודש את יום הולדתו ה-18, מעמיד עד כה ממוצעים של 9.7 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים בליגת העל. משחקי השיא שלו היו בניצחונות על הפועל חיפה (19 ו-16 נקודות) ומכבי תל אביב (15).

  • עוד באותו נושא:
  • בן שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully