וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון מעכלת את הניצחון ההיסטורי: "שחקנים עם לב וביצים"

לראשונה אי פעם, קבוצה ישראלית נקלעה לשלוש הארכות במשחק אירופי - והטעם בסיום היה מתוק במיוחד, אחרי 108:112 באתונה שהוביל להדחתה של א.א.ק. על רכבת ההרים שנסעה במשך 55 דקות והמשמעויות להמשך הדרך. דרו קרופורד: "כיף להיות חלק מדבר כזה"

המלך בן 70: מוטי ארואסטי מראיין את מיקי ברקוביץ'/אהרל'ה ויסברג, צילום: יותם רונן, עריכה: גלעד מן-מנהיים

דבר כזה עוד לא היה. הפועל חולון הפכה אמש (שלישי) לקבוצה הישראלית הראשונה שנקלעה לשלוש הארכות במסגרת אירופית, ויצאה מאנו ליוסיה עם ניצחון ענק ודרמטי, 108:112 על א.א.ק אתונה, שגרם להדחת היוונים והותיר את הנציגה הישראלית עם סיכוי להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות.

הסגולים הופיעו שוב בסגל חסר בגלל מכת הפציעות שפוקדת אותם, וכל שמונת השחקנים ששותפו - קלעו בדאבל פיגרס: דרו קרופורד 19, יותם חנוכי 17, ניב משגב 16, דיאונדרה ברנס 16, טאג' מקול 13, קווין הרווי 11 (11 ריבאונדים), שחר עמיר 10 והאנס ואנוויין 10.

שחקני הפועל חולון שחר עמיר יותם חנוכי. ליגת האלופות, אתר רשמי
כדורסל משחקים 55 דקות, ובסוף חולוניה מנצחת. שחר עמיר חוגג עם יותם חנוכי/אתר רשמי, ליגת האלופות
  • 8.4 שניות לסיום הזמן החוקי, הישווה מקול ל-77:77 ומיד אחר כך חטף כדור וסחט עבירה, אבל החטיא פעמיים מהעונשין והחמיץ הזדמנות לנצח במו ידיו.
  • משגב קלע שבע נקודות בהארכה הראשונה, אבל ביתרון 89:90, בהתקפה המכרעת, קרופורד איבד כדור קריטי. צ'אסון רנדל (לשעבר אלוף היורוליג עם ריאל מדריד) החטיא 1 מ-2 מהקו ומנע מא.א.ק את הניצחון (90:90).
  • היוונים הגיעו ליתרון השיא שלהם בתזמון כמעט מושלם. הם ברחו ל-90:100, כשעל השעון 1:59 דקות לסיום ההארכה השנייה, ואפילו זה לא הספיק להם. שתי שלשות רצופות של קרופורד החזירו את חולון לתמונה, ומשגב כפה הארכה שלישית בשתי קליעות עונשין (100:100).
  • מקול קלע שש רצופות, וגם היתרון המאוחר שפתחו הסגולים היה שברירי. משגב החטיא פעמיים מהעונשין והותיר לא.א.ק הזדמנות להשוות, אבל שחר עמיר סחט עבירת תוקף ומשגב חזר לזירת הפשע על הקו והפעם דייק פעמיים, כדי לסגור עניין ולתת את האות לחגיגות.
  • ולחשוב שהמשחק ההיסטורי הזה התקיים מול יציעים ריקים, בגלל שראשי א.א.ק פחדו כי ההתנהגות האלימה והברוטלית של אוהדיהם תוביל לענישה כבדה נגד המועדון.
sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לוח התוצאות במשחק בין א.א.ק אתונה להפועל חולון. ליגת האלופות, אתר רשמי
שמונה שחקנים - כולם בדאבל פיגרס. מזכרת מלוח התוצאות באנו ליוסיה/אתר רשמי, ליגת האלופות

"זה אחד המשחקים המטורפים שהשתתפתי בהם", הודה קרופורד הנרגש. "נקלענו לפיגור וכבר יכולנו להישבר, אבל מצאנו את הדרך להישאר בחיים והפגנו הרבה אופי. כיף להיות חלק מדבר כזה. שתי הקבוצות נלחמו כמו משוגעות, ואני גאה שהיינו מספיק קשוחים כדי לצאת עם הניצחון".

המאמן עמית שרף: "אני גאה בהגנה שהצגנו לאורך מרבית 40 הדקות הראושונות. כשהתחילו ההארכות, האופי דיבר. שיחקנו עם הרכבים שמעולם לא ניסינו ולא חשבנו שנשחק איתם. מגיע כל הכבוד לשחקנים, שהופיעו עם לב גדול וביצים גדולות. אני גאה בהם".

ומה הלאה? א.א.ק הודחה באופן מעשי, משום שהיא עומדת על מאזן 4:0 כשבקופה עוד שני מחזורים. חולון נותרה במקום השלישי (2:2) וכדי לתפוס את הרכבת לפלייאוף היא תידרש לנצח ולעקוף לפחות אחת משתי היריבות שמעליה עם 1:3 - פרומיתאס, שאותה תפגוש ביום רביעי הבא בפטראס (65:74 ליוונים במפגש הקודם), או מורסיה, שתגיע בעוד שבועיים לסומבטהיי (61:78 לספרדים).

בצד המפסיד לא מצאו דרך להתנחם על עוד עונה שהלכה לאיבוד מול יריבה ישראלית, לאחר שאשתקד הודחו בידי הפועל ירושלים בסדרת רבע הגמר. "ההפסד הזה הוא פשע, וגרמנו לו במו ידינו", אמר המאמן איליאס זורוס. "שיחקנו מול יריבה מיוחדת, ששומרת אזורית כמעט לאורך כל המשחק כדי לחפות על פערים. ביצענו המון טעויות, החטאנו זריקות עונשין ולייאפים, לא שמרנו בהגנה. עצוב מאוד להפסיד ככה, ועצוב לשחק בלי קהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully