וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסטסיה גורבנקו על בן כיתתה החטוף: "מתן, מחכים לך בבית"

5.3.2024 / 20:40

השחיינית שהקדישה את מדליית הכסף באליפות העולם לחבר ילדותה מתן אנגרסט, דיברה בערב למען שחרורו: "מקווה שהוא מעביר לכל החטופים את האופטימיות שלו"

השחיינית אנסטסיה גורבנקו מדברת על בן כיתתה החטוף מתן אנגרסט/באדיבות המשפחה

ב-18 בפברואר עשתה אנסטסיה גורבנקו היסטוריה בשחייה הישראלית כשהפכה למדליסטית הראשונה תוצרת כחול-לבן באליפות העולם. השחיינית בת ה-20 זכתה במדליית הכסף בקטאר והקדישה אותה לחבר הילדות מתן אנגרסט, שלמד איתה בכיתה בקרית ביאליק ונחטף על ידי ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר.

הערב (שלישי) השתתפו אלפי בני נוער ותושבי קרית ביאליק בצעדת תמיכה למען שחרורו של אנגרסט. ענת, אמו של מתן, הודתה לכל המשתתפים ולאחר מכן, בערב בו סיפרו בני המשפחה והחברים על מתן, גם גורבנקו עלתה לדבר.

אנסטסיה גורבנקו בישראל, אחרי הזכייה במדליה באליפות העולם בקטאר. אבי רוקח
אנסטסיה גורבנקו/אבי רוקח

השחיינית הקריאה תחילה מהשיר "חברים" של דודו ברק: "מכל החברים שלי קיבלתי את הטוב, את החיוך נתן לי החבר הכי קרוב. קיבלתי מכולם את המיטב, הכנות ומגע האושר. קיבלתי קרן שמש וירח וכוכב, את קו הרחמים וקו היושר".

לאחר מכן אמרה: "קשה לי לעכל את המצב שמתן נמצא בין החטופים, לבי כואב. מתן, בנאדם טוב לב, חברותי מאוד וגם מצחיק. מקווה מאוד שגם בקרבת החטופים מצליח להפעיל את חוש ההומור שלו ומעביר לכולם את האופטימיות שלו. אתה חבר רגיש, מכיל, צנוע, חכם, ערכי ופשוט אמיתי. גם אנחנו צריכים להיות אופטימיים ולעשות את המקסימום שבכוחותינו ואפילו יותר. מתן, אנחנו מחכים לך בבית וכולם רוצים לראות אותך כאן איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully