וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשחק באירופה כאילו אין ליגה: הפועל ירושלים מתארחת בטנריפה

5.3.2024 / 15:24

לצד המשבר בזירה המקומית, האדומים חוזרים לליגת האלופות ויוכלו להבטיח ברביעי (22:00) את מקומם ברבע הגמר. כ-40 ישראלים צפויים לעודד מהיציע באיים הקנאריים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.3/ספורט1

השיח על הפועל ירושלים שונה לחלוטין בין זה שמבקר את הופעותיה בליגת העל לזה שמתפעל מתצוגותיה בליגת האלופות. בזמן שהאדומים סופרים כבר שישה הפסדים בזירה המקומית ונמצאים במקום שמוליך למאבק על עצם הכניסה לבית העליון, הם יחזרו מחר (רביעי, 22:00) לזירה האירופית - שבה הם נהנים מעונה פנטסטית.

אחרי חודש של פגרה, ירושלים תתארח באיים הקנאריים ותקווה לשחזר את הניצחון שרשמה לפני ארבעה שבועות על לנובו טנריפה בבלגרד. היציעים הפעם לא יהיו מיותמים, ולצד הקהל המקומי שינסה לדחוף לנקמה ספורטיבית יהיו גם כ-40 ישראלים שיעודדו את הקבוצה האורחת.

יובל זוסמן, הפועל ירושלים. דני מרון
"צריכים לזכור שזה משחק חשוב". זוסמן/דני מרון

מחזיקת גביע המדינה יצאה לספרד ביום ראשון. היא אוחזת במאזן מושלם של 0:3, ויודעת שניצחון נוסף יבטיח לה כבר עתה את הכרטיס לסדרת רבע הגמר. בנוסף, הוא יקרב אותה בוודאות כמעט מוחלטת למקום הראשון; אף שלא תוכל ככל הנראה ליהנות מיתרון הביתיות, היא לפחות תימנע משני משחקי חוץ בקרב על הפיינל פור.

"אנחנו צריכים להיות ממושמעים מאוד ולזכור שזה משחק חשוב", אמר יובל זוסמן. "טנריפה לא תיתן לנו שום דבר בקלות. במשחק הקודם היינו אגרסיבים מאוד ועצרנו את השטף ההתקפי שלהם, ננסה לעשות את זה גם הפעם".

בדירוג העוצמה השבועי של אתר ליגת האלופות, מדורגים שחקניו של איליאס קאנדזוריס במקום הראשון. "לא באמת צריך להסביר למה", נכתב בנימוקים. "כל עוד לא יתרחש משהו קיצוני, ליוואי רנדולף הוא המועמד המוביל במרוץ לתואר שחקן העונה וקבוצתו תישאר בפסגת הדירוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully