וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגשת: השופטת-דוגמנית סופגת עלבונות מהיציעים, אבל האהבה לכדורגל חזקה מהכל

5.3.2024 / 0:39

מריאנג'לה פרסיצ'ה, שופטת איטלקייה שעובדת גם כדוגמנית, מודה שהיא נאלצת להתמודד עם אוהדים סקסיסטים ביציע, אבל הם לעולם לא יגרמו לה לוותר על האהבה שלה לכדורגל: "אומרים לי ללכת הביתה ולבשל, אז אני סוגרת את האוזניים אבל לא את הלב"

תקציר: נאפולי - יובנטוס 1:2/ספורט1

מריאנג'לה פרסיצ'ה, שופטת כדורגל איטלקייה, שעובדת גם כדוגמנית, מודה שהיא נאלצת להתמודד עם אוהדים סקסיסטים ביציע, אבל הם לעולם לא יגרמו לה לוותר על האהבה שלה לכדורגל. מריאנג'לה פרסיצ'ה, בת 20, זכתה במספר תחרויות יופי והשתתפה במספר רב של תצוגות אופנה בארץ הולדתה. בנוסף יש לה גם תשוקה לכדורגל והיא שופטת מוסמכת. מבחינתה, זה לא אמור להתנגש.

מריאנג'לה פרסיצ'ה, שופטת איטלקית שעובדת גם כדוגמנית. אינסטגרם, mariangela_presicce, עיבוד תמונה
מריאנג'לה פרסיצ'ה, שופטת איטלקית שעובדת גם כדוגמנית/עיבוד תמונה, אינסטגרם, mariangela_presicce

היא הופיעה בעבר בתלבושת שופטת רשמית בתצוגת אופנה ושלפה במהלכה כרטיס אדום - באקט סמלי שבו היא מרחיקה את הסקסיזם מהכדורגל. היא נולדה בנרדו, ליד לצ'ה, והיא אחת מהשופטות הבודדות ששופטות באזור.

היא מודה שלא פעם היא סופגת הערות גסות כשהיא עולה על המגרש, אוהדים צרי אופקים צועקים לה "ללכת הביתה ולבשל", אבל מתעקשת שהיא לעולם לא תפנה עורף לכדורגל.

"זורקים לעברי עלבונות", אמרה ל"לה רפובליקה", "הם אומרים לי ללכת הביתה ולבשל, אבל אני הרבה מעבר לדעות הקדומות האלה. אני שופטת כבר חמש שנים. על המגרש אני שומעת הכל, יותר מדי, אבל לעולם לא אוותר. רק ככה קוראים תיגר על עלבונות ודעות קדומות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מריאנג'לה פרסצ'י מוציאה כרטיס אדום לסקסיזם. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
מריאנג'לה פרסצ'י מוציאה כרטיס אדום לסקסיזם/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

היא מספרת שירשה את התשוקה לכדורגל מאביה: "אנשים שואלים אותי לעתים קרובות איך אני יכולה לסבול עלבונות כאלה. ואני אומרת להם, 'אם יש לך תשוקה לספורט הזה, את סוגרת את האוזניים שלך אבל לא את הלב שלך. אחרת בסופו של דבר את חושבת על זה ומרגישה רע על האכזריות שקיימת'. יש לי רק כעס כלפי האנשים האלה, אבל לצערי אנחנו חיים בעולם של תוויות וסטיגמות, בלי הרבה אנושיות".

פרסיצ'ה, שהשתתפה בשבוע האופנה במילאנו, משתמשת גם בפרופיל שלה כדי להעלות את המודעות לאלימות נגד נשים. היא טוענת שאין בכוונתה לסגת, אלא לגייס הרבה תמיכה למטרה שלה, מכיוון שהיא מסרבת להישבר או להירתע.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully