וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הגביע לנשים: רמה"ש נגד רמלה, ראשל"צ מול ירושלים

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 22:22

שבוע גביע המדינה ייפתח ביום שני בראשון לציון: מוליכת הליגה, שעוד לא הפסידה העונה, מחכה לרמת השרון. האם המארחת תצליח להדיח את הפתעת העונה?

עדיין לא ידוע מתי יונף גביע המדינה לגברים, שנדחה בשל המלחמה, אבל הפיינל פור של הנשים ייערך השבוע בבית מכבי בראשון לציון. מחר (שני) יתקיימו משחקי חצי הגמר, כשא.ס. רמת השרון תפגוש ב-17:00 את אליצור רמלה, בעוד הפועל ראשון לציון תארח ב-19:15 את הפועל לב ירושלים. הגמר ייערך ביום חמישי.

את ההמנון הלאומי "התקווה" תשיר בערב חצאי הגמר עדי שרעבי, אחייניתם של יוסי ז"ל (שנרצח בשבי חמאס) ואלי שרעבי, שעדיין מוחזק בעזה וכל משפחתו נרצחה ב-7 באוקטובר.

שחקניות אליצור רמלה. עודד קרני, אתר רשמי
עדיין עם מאזן מושלם. שחקניות אליצור רמלה/אתר רשמי, עודד קרני

רמלה מוליכה את טבלת ליגת העל עם מאזן מושלם של 0:15, והקפטנית עדן רוטברג טענה כי "זה משחק גביע ואנחנו פחות מסתכלות על הליגה". קפטנית רמת השרון, אופיר קסטן-רז: "אנחנו עושות את ההכנה שלנו ומסתכלות על עצמנו, ואת זה נביא למגרש".

ירושלים תנסה להביא לידי ביטוי את ההצלחה בליגה, שבה היא מדורגת שנייה. "זה מראה כמה טוב הקבוצה שלנו בנויה", אמרה הקפטנית אליסה בארון. "השגנו הרבה בתקופה קצרה, אנחנו קבוצה של לוחמות וננסה להשיג כל מה שאנחנו יכולות". קפטנית ראשון לציון, עדן ציפל: "אנחנו צריכות להפוך את החיסרון ליתרון, ולבוא מוכנות להילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully