וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 אוהדי הפועל ת"א נעצרו. אבוקסיס: "מחר מתחיל מאבק ההישרדות"

3.3.2024 / 13:29

האוהדים יידו אבנים במתחם האימונים. אבוקסיס לקראת הפועל פ"ת (שני, 20:00, ספורט1): "אסור לחכות לפלייאוף כדי להתחיל להתאושש"

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

המשטרה עצרה היום (ראשון) 5 אוהדים של הפועל תל אביב שיידו אבנים במתחם חודורוב, למרות שלא לכיוון השחקנים או המגרש. כ-10 אוהדים הגיעו לאימון לקראת המשחק מחר נגד הפועל פתח תקוה (שני, 20:00, ספורט1) צעקו על השחקנים להתעורר וקיללו. כמה מהם זרקו אבנים ולמקום הוזמנה ניידת משטרה. חמשת העצורים הם תושבי המרכז והשוטרים הביאו אותם לחקירה בתחנת יפו.

יוסי אבוקסיס שערן מסיבת עיתונאים זמן קצר לאחר מכן, סיפר: "היינו תוך כדי אימון ולא בדיוק ראיתי מה היה. אוהדים מביעים את כעסם מהתקופה, מהמצב, ואני מבין את זה. יש רק דבר שאנחנו יכולים לעשות ולהביא נקודות כדי שדברים כאלה לא יקרו".

על הנקודה שהופחתה אמר המאמן: "זה מה שהוחלט. כל העונשים האלה לא ראויים בכלל, אלה החלטות שקובעות גורל של מועדונים. צריך להבין שמועדונים משקיעים המון כסף באבטחה ושיטור ואז העונשים נופלים עליהם. לא צריך להפחית נקודה לאף קבוצה, אבל אנחנו מאחורי זה".

על התקופה המאכזבת מאז שהצטרף למועדון: "אנחנו מאוד מאכזבים את כולם, גם את עצמנו, ורוצים לצאת מהתקופה הזאת. אנחנו צריכים להיות יותר טובים, אנחנו לא מספיק טובים ויודעים את זה. היינו מאוד חשופים ולא מספיק חכמים במשחק האחרון, כל מה שלא צריך לעשות בכדורגל. דיברנו עם השחקנים, ביחד יש לנו את האפשרות לצאת מהמצב הזה. זה צריך להתחיל מחר, לא לחכות לפלייאוף, ממחר צריך להתחיל את המלחמה על ההישארות. אני מקווה שנחזיר קצת את השמחה לאוהדים ולעצמנו".

המאמן האדום הוסיף ואמר: "לאורך זמן אני חושב שנצליח להביא את התוצאות. יש לי מחויבות גדולה להצליח במועדון הזה. יש שחקנים טובים שפשוט איבדו ביטחון. זה משחק המשחקים שצריך לנצח, גם בכוח, כדי להחזיר את הביטחון לשחקנים ולכולם. למדתי שלהתלונן על מי שלא משחק זה לא עוזר ולא טוב. יש שחקנים מספיק טובים כדי להישאר בליגה, ואז בסוף השנה צריך לעשות חושבים ולהבין איך להיות קבוצה טובה יותר. קל לקבל היום כרטיסים אדומים עם ה-VAR, צריכים להיות חכמים".

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
"לא צריך להפחית נקודה לאף קבוצה". אבוקסיס/קובי אליהו

עומרי אלטמן הוסיף: "הביקורות מוצדקות, כמו הקהל גם אנחנו מתוסכלים. זה לא פשוט, אנחנו לא מביאים את התוצאות שרצינו ולא נמצאים במקום שרצינו. ממחר צריך להתחיל לאגור נקודות כדי להגיע עם אקסטרה לפלייאוף התחתון. ניצחון אחד יעשה שינוי משמעותי בביטחון של הקבוצה ובאווירה. לא היה חיכוך עם האוהדים, יש לי קשר טוב איתם ואני מבין את המצב. מחובתם לבוא ולמחות".

אלטמן הוסיף: "ברור שהמצב לחוץ, מתחילים להרגיש צמודים לקו האדום, אבל יש פה קבוצה טובה וניצחון אחד יעשה את ההבדל. מחר זה משחק עונה. כמובן שהיו לי ציפיות אחרות בתחילת העונה, אני חושב שלכולם, אבל אנחנו חיים את הרגע. אני מאמין בכולם - שחקנים, צוות, הנהלה, כולם - שנדע להוציא את המועדון למקום טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully