וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי הרבה נקודות ב-2024: סימני ההתאוששות של הפועל ירושלים

אחרי ההפסדים האחרונים ולפני המשחק החשוב בטנריפה, האדומים הפגינו ניצוצות בניצחון 83:97 על עירוני קריית אתא. המאמן איליאס קאנדזוריס החמיא לעוז בלייזר ולזאק הנקינס, אבל סייג: "אני מודאג, כי אנחנו אפילו לא קרובים למיצוי הפוטנציאל שיש כאן"

קליפ סיכום השבוע, 29.2/ספורט1

המילה שמאמני כדורסל יוונים אוהבים להשתמש בה יותר מכל היא "אמינה" - הגנה. אבל אתמול (שבת), דווקא הצד ההתקפי בלט בניצחונה של הפועל ירושלים 83:97 על עירוני קריית אתא. עבור האדומים היה זה שיא נקודות מאז הגיע איליאס קאנדזוריס לקבוצה, ולמעשה, רק פעם אחת העונה הם קלעו יותר - בדצמבר מול הפועל תל אביב.

"אחרי התוצאות האחרונות, היינו זקוקים לזה", הודה היווני, שזוכר היטב את ההפסדים להפועל חולון, מכבי תל אביב והפועל חיפה. "היו לנו לא מעט דקות טובות, אבל גם רגעים רעים, בעיקר בהגנה, שבהם איפשרנו לקריית אתא לחזור למשחק כמה פעמים. היה לנו חשוב לשוב למסלול. אני לא אוהב לדבר על שחקנים באופן אישי, אבל זאק הנקינס ועוז בלייזר עזרו לנו מאוד, ואני מרוצה מהיכולת שהציגו".

לאחר ההפסד הביתי לחולון ביום רביעי, הבהיר קאנדזוריס שהוא לוקח על עצמו את האשמה בעקבות התצוגות החלשות שהפגינה קבוצתו, וניסה לנקות את שחקניו מאחריות. כעת הוא שיתף מעט במחשבות שמלוות אותו. "כשאתה בא לקבוצה חדשה באמצע העונה, אתה לא יכול לשנות הכל. אתה מנסה לזהות מה עובד טוב ולשמור עליו, ולבצע התאמות לגבי היתר. אני מודאג מכך שיש הרבה מקום לשיפור, ואנחנו אפילו לא קרובים למיצוי האיכות שיש בקבוצה הזאת. זה מאבק יומיומי. לוח הזמנים קשה, אין הרבה אימונים וצריך להתמודד".

המשחק אתמול התקיים בסימן יום האישה הבינלאומי, שיצוין השבוע ברחבי העולם. הכרוז מתנאל בראשי פינה את המיקרופון להילה מלמד, על הפרקט נערכו טקסים לכבוד נשות המועדון והאוהדת מור חיו, ובארנה התארחה קבוצת הנשים הפועל לב ירושלים, שתופיע מחר בחצי גמר גביע המדינה.

שחקני הפועל ירושלים: זאק הנקינס, עוז בלייזר, קאדין קרינגטון. fiba.com, אתר רשמי
זכו למחמאות. בלייזר והנקינס/אתר רשמי, fiba.com

ירושלים תמריא כבר היום לספרד, לקראת משחק המפתח ביום רביעי בטופ 16 של ליגת האלופות מול טנריפה. היא תלון בברצלונה ומחר תגיע לאיים הקנאריים, כשביציעים ילוו אותה כ-40 אוהדים מישראל. ניצחון יבטיח למחזיקת גביע המדינה את הכרטיס לרבע הגמר, וכמעט יסגור עבורה גם את הזכייה בראשות בית 11 לקראת סדרת הפלייאוף.

"טנריפה הוכיחה לאורך כל השנים האחרונות כמה היא חזקה", סיפר קאנדזוריס. "בשבילנו זה משחק גמר, וככה אנחנו צריכים להתייחס אליו. אם נטעה ונחשוב שיש לנו את החיפוי של שלושת הניצחונות, נהיה בבעיה".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully