וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: מה גרם ללוחם MMA לקבל כרטיס אדום נדיר

2.3.2024 / 18:44

"פעם ראשונה בהיסטוריה!": הלוחם הוותיק ספג עונש חמור אחרי עבירה שנויה במחלוקת, והורחק מהזירה אחרי החלטת שיפוט שעוררה הרבה זעם

לוחם MMA הורחק אחרי שספג כרטיס אדום בגלל סיבה חריגה/מתוך הרשתות החברתיות

קרב MMA הגיע לסיומו באופן פתאומי לאחר שהשופט הרב דין הוציא כרטיס אדום נדיר ופסל את אחד הלוחמים. ארג'אן בהולאר, לוחם ה-UFC הוותיק, ספג את ההרחקה במסגרת ONE Championship 166 בקטאר, לאחר שקיבל שתי אזהרות על "חוסר פעילות" מול אמיר אליאקברי.

בהולאר, לוחם במשקל כבד, פגש את אליאקברי ביום שישי והחל בגישה הפאסיבית הרגילה שלו לפני שדין התערב עם שני כרטיסים צהובים בסיבוב השני כדי להניע את הלוחם בן ה-37 לפעולה. זה לא הביא את האפקט הרצוי, והלוחם ההודי הודח בסיבוב הבא לאחר שלא אותת על כוונתו ליזום ולתקוף.

לוחם MMA הורחק אחרי שספג כרטיס אדום בגלל סיבה חריגה. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
לוחם MMA הורחק אחרי שספג כרטיס אדום בגלל סיבה חריגה/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

המקרה הנדיר קרה אחרי שהמארגנים החליטו לאמץ את שיטת הכרטיסים מעולם הכדורגל (אזהרה והרחקה). הם מארגוני ה-MMA היחידים שאפשרו זאת. ב-UFC מאפשרים הורדת נקודות בגין "חוסר פעילות".

מנכ"ל הארגון, צ'טרי סיטוטונג, זעם על הלוחם. "מה שארג'אן עשה לא מקובל באליפות ONE", אמר. "זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של החברה, הארגון, שאנו מוציאים כרטיס אדום על פאסיביות. פעם ראשונה אי פעם.

"הוא לא רצה להילחם. ואם אתה לא רוצה להילחם, למה אתה לוחם מקצועי? אתה בהחלט לא שייך לפסגה העולמית של אמנויות הלחימה. הייתי מאוכזב עמוקות מארג'אן, ואני חושב שהוא איכזב את הודו. הודו כבר לא תסתכל עליו כגיבור".

  • עוד באותו נושא:
  • mma
  • UFC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully