וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמרתי לאברמוביץ': 'לך על צ'לסי, ככה תצטרך לקנות רק חצי קבוצה'"

3.3.2024 / 13:45

הוא הגיע עם ג'ינס וטי שירט וקיבל טיפ לרכישת קבוצה. רומן אברמוביץ' מככב בפרק הראשון בעונה השנייה של "עלייתה של הפרמייר ליג", הסדרה בהפקת דיוויד בקהאם שתשודר החל מיום שני הקרוב ב- yes דוקו ו- +STING. צפו בקטע

"עלייתה של הפרמייר ליג", עונה 2/באדיבות yes דוקו ו- +STING

מה גרם לרומן אברמוביץ' לרכוש את צ'לסי?

זו אחת הסוגיות המרתקות בעונה השניה לסדרת הספורט "עלייתה של הפרמייר ליג", שהופקה על ידי דיוויד בקהאם ומתעדת את מהפיכת הכדורגל האנגלי של שנות ה-90. כאשר חמישה מועדונים עשו מהלך נועז ופרשו מהליגה האנגלית - בדיוק לפני 30 שנה - זו היתה שריקת הפתיחה של דרמת כדורגל עסיסית בכיכובם של טייקונים עסקיים, כוכבי כדורגל, עיתונאים נלהבים, ואוהדים שרופים.

בקטע שלפניכם מספר סוון גוראן אריקסון, לשעבר מאמן נבחרת אנגליה, כיצד ישב עם רומן אברמוביץ' ושכנע אותו לרכוש דווקא את צ'לסי.

סדרת הדוקו "עלייתה של הפרימייר ליג: עונה 2" תשודר החל מיום שני הקרוב ב- yes דוקו ו- +STING

הפרקים (45 דקות לפרק)

  • פרק 1 - הבעלים הזר הראשון של הפרמיירליג, רומן אברמוביץ', מגיע לצ'לסי בחיפוש אחר הצלחה מיידית. בקצה השני של הטבלה, לידס יונייטד מתקשה לעמוד בקצב, כששורת החלטות פיננסיות בסיכון גבוה פוגעות בה.
  • פרק 2 - "המיוחד" מגיע למערב לונדון. קודמו פוטר בגלל שסיים שני, כעת הלחץ עליו מוגבר להביא את התואר הראשון של צ'לסי מזה 50 שנה. בתחתית הטבלה, סאות'המפטון של הארי רדנאפ נלחמת על הישרדותה.
  • פרק 3 - הצעירים הסנסציוניים, וויין רוני וג'רמיין פננט, עורכים הופעת בכורה מרהיבה בפרמיירליג.
  • פרק 4 - תקופת ירח הדבש של אברמוביץ' בצ'לסי מסתיימת ו"המיוחד" כבר לא מתאים לתוכניות שלו. בינתיים במנצ'סטר, ראש ממשלת תאילנד לשעבר רוכש את מנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully