וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים לפלוגה הפתיעו את האח השכול, בית"ר התייצבה לצידם

29.2.2024 / 16:21

עומר, אחיו של אביאל רחמים ז"ל שנרצח במסיבת הנובה, שירת במילואים מתחילת המלחמה. לקראת השחרור, החברים הפתיעו אותו - וגם נציגי הקבוצה האהובה הגיעו

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

אביאל רחמים ז"ל היה אוהד בית"ר ירושלים בלב ובנפש. לכל מקום שנסע לקח איתו את האהדה לקבוצה, וגם בשבת השחורה, הוא נורה ונרצח כאשר ברכבו שוכב צעיף של בית"ר, מונח לידו עד הרגע האחרון במסיבת הנובה. בהלווייתו הופרחו בלונים צהובים שחורים ומאז המועדון מלווה את המשפחה ככל שניתן.

עומר, אחיו הגדול של אביאל, הוא זה שהוריש לו את האהבה לבית"ר. השניים הלכו יחד למשחקים, וגם ילדיו של עומר נדבקו בחיידק, שטופח על ידי דודם ז"ל. עומר השתתף גם בסרטון ההנצחה שנעשה עבור אחיו וריגש עשרות אלפי אנשים שנחשפו אליו. מאז ה-7/10 לאורך כל התקופה הוא גם משרת במילואים, גם מתמודד ועוזר להוריו עם הכאב הבלתי נתפס, וגם מחזיק משפחה לתפארת, בזכות אישתו.

היום (חמישי) הוא הגיע אל מרכז שפירא, שם התכנסו חבריו לפלוגה מגדוד 9211 של גולני, אשר ערכו לו בהפתעה טורניר כדורגל מיוחד עבורו ועבור משפחתו, כדי להנציח את אביאל ז"ל.

באירוע השתתפו גם נציגי המועדון הצהוב-שחור, וביניהם גם זוהר זסנו. "היה לי חשוב להגיע לכאן אחרי ששמעתי את הגבורה של עומר ואת ההנצחה המרגשת לאביאל", אמר המגן. "קשה לחשוב ולראות את כל הנופלים והנרצחים ואנחנו כאן עבור המשפחות לכל הנצחה שאפשר לעשות. אביאל היה אוהד יקר שלנו, צעיר שכל העולם היה פתוח בפניו. אנחנו מקווים שנוכל לעשות עוד למענם".

נציגי בית"ר ירושלים באירוע לזכר אביאל רחמים ז"ל. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
נציגי בית"ר ירושלים באירוע לזכר אביאל רחמים ז"ל/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

עומר אמר לאחר שהגיע והתרגש: "אביאל ז"ל ואני עברנו על הדשא הזה הרבה. הייתי קשר ומוסר לו פסים וכל כדור הוא היה שם ברשת. כל התקופה הזאת ששירתנו יחד אמרתי לכם שאין נחמה למי שאיבד מישהו בנובה אבל אתם עושים הכל בשביל שנוכל להמשיך. אתם יודעים כמה בית"ר היתה חשובה לאביאל וכמה היא חשובה לי, ומרגש אותי לראות את האירוע הזה קורה".

אביהם של אביאל ועומר, בני, אמר: "אחרי השבעה אמרנו לעומר שיישאר איתנו ויעכל, הוא אמר לי שיש לו עכשיו עוד 70-80 אחים קטנים לדאוג להם ועכשיו שאתם פה אני רואה ומבין את הכל. תודה על מה שעשיתם עבור הבן שלי ועבור כל עם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully