וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליאס קאנדזוריס: "שיחקנו רע, לא הצלחתי לעזור. האחריות שלי בלבד"

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 10:08

מאמן הפועל ירושלים לא ניסה לתרץ את התצוגה החלשה בהפסד הביתי להפועל חולון. קאדין קרינגטון: "האוהדים צריכים להיות סבלנים איתנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.2/ספורט1

בשבוע הבא תצא הפועל ירושלים לטנריפה, ותחזור לליגת האלופות כשהיא במאזן מושלם בטופ 16, עם רגל וחצי בפלייאוף. אבל מצבה בליגת העל הפוך לחלוטין: אתמול (רביעי) היא ספגה את הפסדה השביעי העונה ב-15 משחקים, השלישי בארבעת המחזורים האחרונים והשני ברציפות בבית, 73:72 להפועל חולון. במצב הטבלה הקיים, היא אפילו לא תגיע לבית העליון.

"אין לי הרבה מה להגיד. שיחקנו רע מאוד, וזה לא הכדורסל שלנו. אני לוקח עליי את האחריות לתצוגה שלנו", אמר המאמן איליאס קאנדזוריס. "נכשלנו במטרות הטקטיות שהצבנו לעצמנו. אני צריך להחזיר את הקבוצה למסלול, ומאמין שזה עניין מקצועי לחלוטין. אני סומך על השחקנים ב-100%. זה בכלל לא באשמתם, והאחריות היא שלי בלבד.

מאמן הפועל ירושלים איליאס קאנדזוריס. ברני ארדוב
לקח אחריות. איליאס קאנדזוריס/ברני ארדוב

"אפשר לתת 100 תירוצים על הקבוצות השונות שיש לנו בליגה ובאירופה, אבל אנחנו צריכים למצוא פתרונות. אנחנו לא יכולים לזלזל בשום משחק. אני מתנצל בפני האוהדים על הדרך שבה שיחקנו. יצאנו קצת מהמסלול. הפסדנו בצורה שונה למכבי תל אביב ולחולון, לא הוצאנו לפועל בצורה טובה בשני צידי המגרש, ולא מצאתי את הדרך לעזור לקבוצה במהלך המשחק. לפי האימונים והעבודה היומיומית, אני די בטוח שאנחנו נחזור לעצמנו".

קאדין קרינגטון המתין במשך חצי עונה לרישומו בישראל, ובאופן אישי עשה את שלו בשני המשחקים שבהם שותף (16.5 נקודות), אבל הוא עדיין מחפש ניצחון ראשון העונה - ובסך הכל סופר ארבעה הפסדים רצופים בזירה המקומית, כולל הפלייאוף בעונה שעברה.

"המשחק לא היה צריך להיות כל כך צמוד, ואנחנו צריכים ללמוד ממה שקרה", סיכם הגארד. "צריך להסתכל מבחוץ, ולהבין שאנחנו בסיטואציה לא פשוטה. התרגלנו לעשות דברים מסוימים עם המאמן הקודם, והגיע מאמן אחר עם רעיונות משלו, שאנחנו עדיין מנסים להתרגל אליהם. זה ייקח קצת זמן. האוהדים צריכים להיות סבלנים איתנו ואנחנו צריכים להיות סבלנים עם עצמנו".

עוד לפני הטיסה לספרד, תחזור ירושלים לארנה ותארח במוצאי שבת (20:45) את עירוני קריית אתא.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully