וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מודאגת: "אם ימשיכו להוריד לנו נקודות זה כבר לא כדורגל"

29.2.2024 / 7:56

במועדון ממתינים להחלטת בית הדין: "המינוס 4 בקיץ פירק אותנו ועשה בלגן, יש גבול". מוזי התאמן חלקית ועדיין בספק לטרנר

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

בבית"ר ירושלים ממתינים להחלטת בית הדין אחרי דיון שנערך אתמול (רביעי), בתקוה שלא יורידו לקבוצה נקודה נוספת. תובע ההתאחדות דרש להוריד לקבוצה נקודה בעקבות השלכת אבוקות למגרש במשחק נגד מכבי חיפה בטדי ובמועדון אמרו: "בית הדין גמר אותנו בקיץ עם העונש של מינוס 4 נקודות. זה פירק אותנו, פגע בנו בהכנות ובליגה ויצר בלגן שעד עכשיו אנחנו מתמודדים איתו, אם יחליטו להמשיך להוריד לנו נקודות זה כבר לא כדורגל ונראה מה אנחנו עושים. יש גבול".

הקבוצה ערכה אתמול אימון כפול וישנה אופטימיות שטימו מוזי יוכל להתלבש ביום שני נגד הפועל באר שבע בטרנר. אתמול הוא התאמן חלקית עם הקבוצה, אך רק לאחר אימוני מאמץ מלאים בימים הקרובים ניתן יהיה לקבל החלטה סופית בעניינו. מוזי הוא למעשה השחקן היחיד עם מהירות בחלק הקדמי ולכן המשמעות שלו היא קריטית עבור הקבוצה, במיוחד במשחק מול קבוצה טובה יותר, באיצטדיון ביתי וללא קהל חוץ.

פרד פריידיי, שבשבוע שעבר לא שידר על אותו הגל עם הצוות המקצועי. שינה גישה באימונים האחרונים וייתכן שיהיה בתמונת ההרכב לקראת המשחק. שחקנים ששוחחו עם פריידיי סיפרו: "אין לו חוזה לעונה הבאה, לא משנה אם הוא אוהב ללחוץ או לא. הוא רוצה גולים ומספרים שיסדרו לו חוזה לעונה הבאה, איפה שלא יהיה. הוא מודאג מהפרנסה שלו וייתן את מה שיש לו".

פרד פריידיי שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
"פריידיי רוצה גולים ומספרים שיסדרו לו חוזה לעונה הבאה"/מאור אלקסלסי

ההסתבכות בתחתית עצרה בשלב זה את כל ההכנות לעונה הבאה אין בנוגע לתקציב המעטפת שיקבל אלמוג כהן וסגל השחקנים. המנהל המקצועי מתמקד בשלב זה בקבוצה הבוגרת בשל הסיטואציה, אך בהמשך הוא אמור להתחיל ולנסות לשפר דברים גם במחלקת הנוער, שם תידרש השקעה כספית משמעותית כדי לגרום לשינוי אמיתי ולא קוסמטי. כרגע עדיין לא ברור אם וכמה כסף יוכל להיות מופנה לתקציב המחלקה מעבר להכנסותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully