וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהות לצד תחרותיות: דגו מצליח לשלב צעירים ולהיאבק על התארים

29.2.2024 / 6:50

מכבי חיפה מפנטזת על גביע ואליפות ומצליחה גם באירופה, אך המאמן לא מוותר על שיתוף צעירים כמו פודגוראנו ובן שימול. וגם: כך במועדון מתכוננים להחלטת בית הדין

תקציר: הפועל אום אל פאחם - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

לפני המשחק אתמול באום אל פאחם, מסאי דגו סימן מטרות: לעבור שלב דרך חלוקת עומסים וללא פציעות מיותרות. בסיום, אחרי ה-0:2 הנינוח על קבוצת הלאומית, הוא סימן עוד וי בדרך לפיניש במאבק בכל החזיתות - שמינית גמר הקונפרנס, אליפות וגביע המדינה, כשעל הדרך לא מעט שחקנים נכנסים לעניינים כמו ליאור קאסה, דניל לסובוי , סוף פודגוראנו ואפילו זיו בן שימול הצעיר.

שחקנים כמו פודגוראנו ובן שימול הם ערך מוסף מעבר לכך שהם עוד שחקני סגל שנכנסים או נשארים בעניינים. ההחלטה של מסאי לתת להם דקות מוסיפה זהות וחיבור שכל כך קשה להשיג במועדון שמטרתו היא ללכת על כל התארים. העונה הזאת של מכבי חיפה מוכיחה שאפשר לשלב בין הדברים והם לא באים בהכרח אחד על חשבון השני, נדבך שכל כך חשוב לאוהדי הקבוצה בשנים שבתוך כל ההצלחות, מחפשים את הערך המוסף ומקבלים אותו.

סוף פודגוראנו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מקבל דקות ולא מאכזב. פודגוראנו/מאור אלקסלסי

ליאור רפאלוב זכה למנוחה, קורנו דאג להיות מוצהב והמטרה הייתה שגם פרנזי פייירו יקבל את המנוחה אך בהיעדר תומר חמד וסיטואציית המשחק, מסאי דגו נאלץ להשתמש בו וזכה ממנו לעוד שער, מה שהפך לסוג של הרגל אצלו. גדי קינדה עלה שהוא סובל מכאבי גב וקיבל כדורים לשיכוך במשך מספר ימים, כאשר הוא צפוי לעבור צילום ולאחר מכן יקבע המשך טיפול. כבר לאחר המשחק הצוות המקצועי היה עם הראש לשבוע הבא, שבו מצפה לקבוצה משחקים נגד הפועל חדרה מחד ופיורנטינה החזקה באירופה. יחד עם הצוות הרפואי והפיזיולוגי, יוחלט כיצד לחלק עומסים במשחק נגד חדרה, בהתאם לכשירות ורעננות השחקנים עד לאימון המסכם בשבת.

אך עם כל הכבוד לניצחון והמעבר לשלב הבא, בחיפה התעסקו לפני ואחרי המשחק בבית הדין המשמעתי. אם הדיון בבית הדין הופך לשיחת שחקנים לפני המשחק במשך דקות ארוכות זה אומר הרבה מאוד. זה לא חדש שבית הדין במתכונתו הנוכחית והורדת הנקודה\נקודות, שתמיד נמצאים באוויר, מייצרים המון ביקורת, כעס ומתיחות בקרב קבוצות, אך יום אתמול נראה ששבר את השיא, כשאפילו שחקני הקבוצה אמרו בציניות: "צריך להתרכז באירופה ובגביע, האליפות לא תלויה בנו, רק בבית הדין".

עוד בוואלה!

מסאי דגו: "אל תחזירו את הכדורגל שנים אחורה. הכרעה רק על הדשא"

לכתבה המלאה
איציק עובדיה מנכ"ל מכבי חיפה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
הרגליים באום אל פאחם, הראש בבית הדין/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

בחיפה ימתינו לראות מה יחליט בית הדין, כאשר ההערכה היא כי הוא ייקח מספר ימים לעכל את כל הדיונים שהיו אתמול, גם בנוגע למכבי תל אביב, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים ולאחר מכן ינסה לצאת עם נוסח עונשים מתאים.

כבר עתה ברור כי כל עונש שיגרום לשינוי בפער בטבלה לא יהיה מקובל על הירוקים, כאשר ישנן שיחות בין קבוצות בנוגע לדרך הפעולה במידה שהחלטות בית הדין ייצא מפרופורציות וישפיעו על כל התחרות הספורטיבית.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully