וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך חזרה מבאר שבע: שמשה נופצה מאבנים באוטובוס האוהדים של טבריה

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 23:14

בהלה גדולה ביציאת הקהל האורח מטרנר. ברדה מרוצה מה-0:1 בגביע: "ידענו שיהיה קשה". פוקו "הרגיש את שריר הירך האחורי". חודדה: "היינו שווים לפחות תיקו"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על עירוני טבריה בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

קל זה לא היה, אולם בסופו של דבר הצליחה הפועל באר שבע להתגבר הערב (רביעי) על עירוני טבריה עם 0:1 ולעלות לרבע גמר גביע המדינה. עדן שמיר הכריע (65), הלדר לופס החמיץ מהנקודה הלבנה (74) אך בסופו של דבר זה לא שינה מול המדורגת שלישית בלאומית. אליניב ברדה שביצע רוטציה בהרכב ושילב בו בין היתר את אופיר מרציאנו ואור דדיה חזר לנצח אחרי ה-1:1 מול מכבי פתח תקוה וה-1:0 הכואב מול מכבי תל אביב, וביום שני הבא הוא חוזר לליגה למפגש מסקרן מול בית"ר ירושלים.

בדרך חזרה מאצטדיון טרנר נזרקו אבנים על אוטובוס אוהדים של עירוני טבריה, שגרמו לניפוץ אחת השמשות. הנוכחים במקום סיפרו על בהלה גדולה וזמן המתנה ארוך להגעת המשטרה.

אליניב ברדה על הניצחון הקשה והכרטיס לרבע גמר הגביע: "ידענו שנשחק מול קבוצה טובה ומאורגנת, ציפינו שיהיה משחק מאוד קשה. ציפיתי שנהיה יותר סבלניים במחצית הראשונה ולא למהר לקצר התקפות בחוסר סבלנות. שיחקנו לידיים של טבריה. עשינו דברים טוב יותר במחצית השנייה. הרמנו קצב במחצית השנייה וזה הביא לנו את המשחק. שמח בשביל אופיר מרציאנו ששיחק, נתן הופעה מצוינת. אנדרה פוקו? נזהרנו איתו, הוא הרגיש את שריר הירך האחורי. עוד לא יודע מה האבחנה לגביו".

שמשה מנופצת באוטובוס עירוני טבריה אחרי משחק מול הפועל באר שבע. באדיבות חדשות טבריה והסביבה, מערכת וואלה
השמשה המנופצת באוטובוס האוהדים של טבריה/מערכת וואלה, באדיבות חדשות טבריה והסביבה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
עכשיו הוא יכול להתכונן לבית"ר בראש שקט. ברדה/דני מרון

אופיר מרציאנו על החזרה לשער: "הייתה תקופה קשה, גם נפשית וגם פיזית אחרי הפציעה. שמח שהצלחתי לצאת מזה עם הרבה עבודה קשה ולקבל את ההזדמנות שלי היום. אני יודע מה אני שווה ומה אני יכול לתת לקבוצה. הדברים לא עבדו מבחינתי ומבחינת הקבוצה בהתחלה. אליאסי עשה עבודה מצוינת ואני אמשיך לבוא בגישה נכונה. דברים מסתדרים בסוף. צריך לתת קרדיט גדול לטבריה, הם עשו לנו הרבה בעיות וסיכנו אותנו. נתנו לנו שיעור חשוב להמשך. יש עוד הרבה על מה לשחק השנה".

אלירן חודדה מאמן עירוני טבריה. דני מרון
גאה בשחקנים, אך חושב שהגיע לטבריה יותר. חודדה/דני מרון

אלירן חודדה סיכם את ההופעה המכובדת של עירוני טבריה: "היינו שווים פה לפחות תיקו. הגענו להרבה הזדמנויות לכבוש שער, אבל בסוף גם ספגנו שער מכדור נייח. נתמקד מעכשיו בליגה, אני גאה מאוד בבחורים. חבל שלא ניצלנו את ההזדמנויות לשער. לפני המשחק אמרתי שהמשחק מול אשדוד לקח אותנו אחורה, בטוח שהמשחק הזה יקח אותנו קדימה בליגה. לא הפתענו את עצמנו, אנחנו יודעים איזו קבוצה יש לנו. באר שבע קבוצה איכותית, הם שלטו במשחק ואנחנו ניסינו לשחק על המעברים".

טל בומשטיין בסיום המשחק אמר: "נתנו משחק הקרבה, השקענו הרבה. ניסינו לעבור לשלב הבא, זה מעט מאכזב, אבל שיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות שיש בישראל. כל קבוצה עוברת תקופה פחות טובה, נקווה שהיום הזה יוציא אותנו מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully