וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד מינצברג: "השקענו השנה 5.5 מיליון דולר, רובם בניקוי חובות"

27.2.2024 / 12:15

הבעלים של הפועל תל אביב ערך מסע"ת והתייחס לעתיד המועדון: "כבירי פנה אלינו ורצה לשמש כספונסר". על המנהל המקצועי: "חן סול בנה קבוצה נהדרת, היתה מלחמה והיו פציעות"

תקציר ה-1:1 של הפועל תל אביב מול הפועל חדרה/ספורט1

הפועל תל אביב נמצאת במשבר גדול. המינוי של יוסי אבוקסיס למאמן לא ממש עזר לקבוצה, שלא כבשה וצברה נקודה אחת בשלושת המחזורים האחרונים והידרדרה לתחתית. היום (שלישי) דייויד מינצברג הבעלים כינס מסע"ת שבה הוא התייחס למשבר ולעתיד המועדון.

"אחי ואני השקענו הרבה כסף בהפועל תל אביב. תמיד רצינו להשקיע בישראל, כשנוצרה ההזדמנות להשקיע במועדון הייתה לנו מוטיבציה גדולה. היו הזדמנויות אחרות להשקיע בקבוצות אחרות, רצינו בישראל. זה יותר גדול מעסקים בשבילנו", אמר מינצברג, "הוצאנו 5.5 מיליון דולר השנה. רובם בניקוי חובות. בכל הזדמנות שהייתה לנו. כמעט בכל הזדמנות שילמנו כי אנחנו מחויבים למועדון".

דייויד מינצברג, מבעלי הפועל תל אביב. דני מרון
לא מאבד תקווה. מינצברג/דני מרון

האזינו: אופיר סער על ההצהרות של מינצברג

על השמועות על כך שאמיר כבירי הבעלים לשעבר רוצה להיכנס כספונסר: "אמיר כבירי פנה אלינו ורצה לשמש כספונסר החולצות. להגיע לחצי השני של העונה בלי ספונסר על החולצות זאת פגיעה, אבל שילמנו. נתבע את הספונסר הקודם, אבל אין לנו ספונסר לשנה הבאה. כשאמיר והחברה שלו פנו אלינו, הם אמרו שהם רוצים לשמש כספונסר ותו לא. הם יודעים שהמועדון לא למכירה"

על אבוקסיס: "דיברתי עם אבוקסיס אחרי המשחק האחרון. היו הרבה דברים שהשפיעו עלינו השנה ולא קשורים לכדורגל, כמו עזיבתו של חוסה רודריגס".

על המנהל המקצועי חן סול: "יש לנו מנהל ספורטיבי מדהים בדמות חן סול, הוא בנה קבוצה נהדרת. הייתה מלחמה והיו פציעות, היינו צריכים לבנות מחדש. אני בטוח שהוא יעשה את זה שוב. אנחנו שונאים להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully