וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד נפצע, פיירו עשוי לפתוח. א.א. פאחם מאמינה: "לא מוותרים מראש"

27.2.2024 / 21:06

החלוץ הוותיק ייעדר כשבועיים ולדגו אין מחליף בחוד, רפאלוב וחלאילי צפויים לנוח. המארחת עם חמישה בהגנה וגבאי בחוד בשמינית גמר הגביע (רביעי, 20:00)

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 5:0/ספורט1

תומר חמד היה בתוכניות של מסאי דגו למשחק הגביע מחר באום אל פאחם (רביעי, 20:00), אבל לא ייכלל בסגל מכבי חיפה וייעדר גם ממשחקיה הבאים. המועדון הודיע הבוקר כי החלוץ הוותיק עבר בדיקה ממנה עולה כי הוא סובל מקרע קטן במפשעה ברגל ימין וישוב לפעילות מלאה בעוד כשבועיים.

חמד גם כך לא רשום למשחקי הקבוצה בקונפרנס ליג, כך שבכל מקרה הוא לא היה יכול לעמוד לרשות הקבוצה ביום חמישי הבא נגד פיורנטינה וגם לא בגומלין בפירנצה שייערך שבוע לאחר מכן, ב-14 במרץ. כידוע, בימים אלו גם דין דוד פצוע ועוד בתחילת העונה נפצע אריק שוראנוב, כך שלירוקים בהחלט יש בעיית עומק בכל הנוגע לאיוש החוד.

תומר חמד שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יחסר למכבי חיפה בשבועיים הקרובים. חמד/מאור אלקסלסי

כזכור, בסיבוב הקודם בגביע המדינה, פתח חמד בהרכב וכבש צמד ב-3:6 על הפועל כפר סבא, במשחקו הראשון מאז הצטרף לקבוצה מהפועל באר שבע במהלך חלון ההעברות של ינואר. מיד לאחר מכן הוא הבקיע נגד הפועל באר שבע בליגה בהפסד 2:1, אבל לא כבש מאז בשלושת המשחקים האחרונים שבהם עלה מהספסל.

חמד התראיין לאתר הרשמי לקראת אום אל פאחם עוד לפני שנפצע ונבדק ואמר: "אנחנו מגיעים למשחק גביע וקל זה בטח שלא הולך להיות. המטרה בגביע המדינה היא בראש ובראשונה לעבור שלב. ראינו בשלב הקודם כמה המשחקים האלה יכולים להיות מוקשים. אנחנו רוצים לבוא ולהשיג את הכרטיס לרבע הגמר".

גוני נאור הוסיף: "אנחנו נמצאים במומנטום טוב ונעשה הכל כדי להמשיך את זה. אנחנו יודעים שמגיעים למגרש לא פשוט ובאופן כללי כבר ראינו העונה שבגביע המדינה אין משחקים שאפשר לקרוא להם 'נוחים'. המטרה שלנו היא ניצחון ולעלות לשלב הבא, נעשה היום את ההכנה הכי טובה שיש, כדי להגיע מוכנים. אנחנו שמחים מאוד שהכל הסתדר עם האוהדים ומחכים לראות מחר את האוהדים שלנו ביציע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גוני נאור שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
צפוי לפתוח כחלק מהרוטציה. גוני נאור/מאור אלקסלסי

דגו אמנם צפוי לחלק עומסים בין השחקנים מחר באום אל פאחם, אך במועדון לוקחים ברצינות את המשחק, דיברו על ההדחה של מכבי תל אביב מול היריבה בעבר והמאמן אף ערך אסיפת וידאו עם דגשים על החוזקות של אום אל פאחם. פייר קורנו המוצהב ייעדר ואילו ליאור רפאלוב צפוי לרדת לספסל. כאמור לעיל, חמד היה אמור לפתוח אלמלא הפציעה, אך כעת ייתכן כי פרנזי פיירו יפתח גם מחר.

הרכב משוער: איתמר ניצן, מאור קנדיל, עבדולאי סק, לורנצו שימיץ', קני סייף, גוני נאור, דניאל סונדגרן, גדי קינדה, סוף פודגוראנו, דניל לסובוי, פרנזי פיירו.

אריק ינקו, שוער הפועל אום אל פאחם. מאור אלקסלסי
אתגר מול ההתקפה הטובה בליגת העל. אריק ינקו/מאור אלקסלסי

המארחת הפועל אום אל פאחם בונה על תמיכת אלפי אוהדים שינסו לייצר אווירה ביתית באצטדיון השלום אל מול הקהל הירוק שיגיע.

החלוץ דובב גבאי אמר לקראת המפגש: "ראינו את מכבי חיפה מגיעה שלושה ימים אחרי אירופה לאשדוד ונותנת בקלות חמישייה במחצית. הפערים ברורים וידועים, אבל אנחנו לא מוותרים מראש, זה גביע וכל עוד אפשר אנחנו מאמינים. אם לא היינו מאמינים, לא היינו עולים לשחק".

נראה כי הקבוצה מהמקום התשיעי בליגה הלאומית תמשיך לשחק עם חמישה שחקנים בהגנה ועם גבאי לבד בחוד. ראצ'יד צ'ירינו המושאל ממכבי נתניה ועוז פרץ עשויים לפתוח בכנפיים ואילו תאמבי סגס וסאשה פטשי יפתחו במרכז השדה.

הרכב משוער: אריק ינקו, ניב סרדל, טל כחילה, מרכוס דיניז, עומרי לוזון, אדר אזרואל, תאמבי סגס, סאשה פטשי, ראצ'ירד צ'ירינו, עוז פרץ, דובב גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully