וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאג'יר מקול חתם בהפועל חולון עד תום העונה

25.2.2024 / 17:08

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, האמריקאי מצטרף לסגולים אחרי שלוש עונות טובות באוסטרליה. שרף: "מודה להנהלה על הרצון להעמיד את הסגל החזק ביותר שאפשר"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 25.2/ספורט1

הגארד האמריקאי טאג'יר מקול חתם היום (ראשון) בשורות הסגולים עד תום העונה. מקול (29, 1.96), שעל הקשר בינו לבין הסגולים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מגיע לקבוצה של עמית שרף לאחר שסיים את העונה בליגה האוסטרלית במדי קיירנס טייפנס, שם סגר שלוש עונות בהצטיינות. את האחרונה שבהן סיים עם ממוצעים של 17 נקודות, 5.3 אסיסטים ו-4.8 ריבאונדים.

שרף התייחס להחתמה: "אני שמח מאוד על ההצטרפות של טאג'יר לקבוצה. מדובר בשחקן מיוחד מאוד, גארד גדול ואתלטי שיכול לשמור על כמה עמדות. בהתקפה הוא שחקן מעבר מצוין, מגיע לצבע ויכול לסיים ולייצר לאחרים. אני שמח ומודה להנהלה על העבודה האינטנסיבית והרצון לחזק את הקבוצה ולהעמיד את הסגל החזק ביותר שאפשר".

מקול יוכל להירשם גם לליגת האלופותוחולון ת, היה תחנתו השנייה באירופה. את עונת 2020/21 השלים באורליאן הצרפתית ורשם 6.1 נקודות ו-2.6 אסיסטים ב-18 הופעות. קודם לכן הוא סיים את לימודיו בטנסי סטייט ב-2017 ולא נבחר בדראפט, ומאז נע בעיקר בין אוסטרליה לג'י ליג, שבה אף נבחר לחמישיית ההגנה של העונה ב-2021 וזכה באליפות עם לייקלנד מג'יק.

הכדורסלן האמריקאי טאג'יר מקול. Emily Barker, GettyImages
תחנה שנייה באירופה. מקול/GettyImages, Emily Barker

מקול (29, 1.97) יכול לשחק כמעט בכל עמדה על המגרש, ונחשב לשחקן מגוון ולשומר מצטיין. עקב האכילס של מקול הוא הקליעה מבחוץ, ובמהלך הקריירה לא הצליח לעלות מעל 30% עונתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully