וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שסירב להפועל ירושלים: איתי מושקוביץ חתם בעירוני רמת גן

22.2.2024 / 13:27

הרכז הצעיר של הפועל חיפה היה מחוזר על ידי מחזיקת הגביע, אך העדיף להצטרף לעולה החדשה עם חוזה לעונה וחצי. חן שניידרמן היו"ר: "ההחתמה שלו היא הצהרת כוונות". אלכס המילטון שוחרר וחתם בהפועל חיפה

תקציר גמר הגביע הספרדי בכדורסל: ריאל מדריד - ברצלונה 85:96/ספורט1

אחרי שסירב להפועל ירושלים הגדולה, הרכז הצעיר איתי מושקוביץ' (1.92 מטר) חתם על הצטרפותו למכבי עירוני רמת גן. מושקוביץ, שבסוף החודש הבא ימלאו לו 24, מגיע לרמת גן מהפועל חיפה אליה הצטרף העונה, כאשר הוא חתם ברמת גן לעונה וחצי.

לפני שהגיע לחיפה שיחק שנתיים בהפועל גליל עליון. בעונתו האחרונה בגליל שיחק ב- 27 משחקים, העמיד ממוצעים של 23.9 דקות בממוצע לשחק בהן קלע 11.5 נקודות בממוצע למשחק. זו תהיה הקדנציה השנייה של מושקוביץ ברמת גן, עמה הוא שיחק בעבר בליגה הארצית.

מי ששוחרר את רמת גן הוא הרכז אלכס המילטון, שהחזיק מכמה הצעות בליגת העל ובחר לחתום בהפועל חיפה של גיא גודס, שאימן בעבר את המילטון במכבי ראשון לציון.

איתי מושקוביץ', שחקן הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
השחקן המשתפר של העונה שעברה עובר לרמת גן. מושקוביץ/מאור אלקסלסי

חן שניידרמן יו"ר מכבי עירוני רמת גן אמר לאחר חתימת ההסכם: "החתמה של שחקן מוכשר כמו איתי היא עוד הצהרת כוונות מקצועיות שלנו העונה ובכלל. איתי היה מבוקש בתחילת העונה על ידי מחצית מקבוצות הליגה וגם לאחרונה היו שלוש ארבע קבוצות שגילו בו עניין, בינהן, כאלה המשחקות באירופה. העובדה שאיתי העדיף להצטרף אלינו, מראה שאנחנו עושים כנראה משהו נכון. כמועדון המכוון להיות ברמות הגבוהות ביותר בארץ ולהשתלב כבר בעונה הבאה באירופה אנו זקוקים  לסגל עמוק, טוב ומוכשר כדי לעמוד במטרות והיעדים המקצועיים שלנו העונה ובעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully