וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק ש"יכול לבסס מעמד באירופה" - ולא רק עבור מכבי חיפה

21.2.2024 / 11:30

תוצאה רצויה נגד גנט והעפלה של הירוקים לשמינית גמר הקונפרנס ליג תעניק נקודות דירוג יקרות ותקרב נציגה ישראלית נוספת במוקדמות ליגת האלופות: "חשוב לביטחון וליוקרה". דגו צפוי להמשיך עם שלושה בלמים, בינתיים רק מקומו של גולדברג נראה מובטח

תקציר: מכבי חיפה - גנט 0:1/ספורט1

בצל האבטחה הכבדה סביבה, מכבי חיפה תנסה לשמור על היתרון 0:1 מהמשחק הראשון נגד גנט ולהעפיל הערב (רביעי, 19:00, ספורט1) לשמינית גמר הקונפרנס ליג - מטרה שהוגדרה על ידי המועדון כעילאית. מסאי דגו צפוי להמשיך בשיטה של שלושה בלמים כאשר ישנה התלבטות מי יהיו שני הבלמים לצידו של שון גולדברג. שניים מבין דניאל סונדגרן, עבדולאי סק ולורנצו שימיץ' יפתחו במרכז ההגנה.

בקבוצה מורגשת דריכות גדולה מאוד לקראת המשחק. "זה גם חשוב לביטחון, גם ליוקרה וכמובן גם לנקודות דירוג ולרצון שלנו להמשיך ולבסס את המעמד באירופה", אמרו במועדון.

חיפה יכולה היום לרשום היסטוריה: ניצחון של הקבוצה יוביל לכך שלראשונה אי פעם, שתי קבוצות מישראל יהיו ביחד בשמינית גמר של מפעל אירופי. כידוע, תרחיש כזה יקדם את ישראל במאבק על המקום ה-15 בדירוג הליגות, מה שיוסיף בקיץ 2025 נציגה נוספת למוקדמות ליגת האלופות ויעמיד את ישראל על חמש נציגות במפעלים השונים.

עבדולאי סק, בלם מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מקומו לא מובטח? עבדולאי סק/מאור אלקסלסי

בימים האחרונים עלתה בקרב רבים מאוהדי מכבי חיפה התהייה מדוע שחקנים כמו עומר דהן וירין לוי רשאים לשחק באירופה למרות שלא נרשמו בסגל בשל היותם שחקנים צעירים, בעוד שליאור קאסה שצעיר מהם לא נרשם לסגל למשחקים באירופה.

קאסה אכן לא נרשם משום שהוא לא יכול להיות חלק מליסט B (בתרגום חופשי: רשימה ב') - רשימה של שחקנים צעירים שגדלו במועדון, שבה אין הגבלה של שחקנים.

סוף פודגוראנו הוא חלק מאותה רשימה בזכות היותו שחקן בית של המועדון, בעוד קאסה נרכש רק לאחרונה מהפועל ירושלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully