וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של הדז'ה וו: איתי מושקוביץ לא יעבור להפועל ירושלים

20.2.2024 / 17:27

על אף הסיכום עם הפועל חיפה על תנאי שחרורו, מחזיקת גביע המדינה לא הגיעה לעמק השווה עם הרכז. יסיים את העונה במכבי רמת גן?

תקציר גמר הגביע הספרדי בכדורסל: ריאל מדריד - ברצלונה 85:96/ספורט1

בפעם השנייה בתוך חצי שנה, הפועל ירושלים ניהלה מגעים עם איתי מושקוביץ בניסיון לצרפו. בפעם השנייה בתוך חצי שנה, השיחות הסתיימו בלא כלום. הרכז לא יגיע לבירה, ונראה שהוא בדרכו למכבי עירוני רמת גן.

מחזיקת גביע המדינה הגיעה בתחילת השבוע לסיכום עם קבוצתו הנוכחית של מושקוביץ, הפועל חיפה, בנוגע לתנאי שחרורו. אלא שהעסקה נפלה לבסוף דווקא במשא ומתן הישיר עם השחקן: הצדדים לא הגיעו לעמק השווה, בעיקר בנוגע למשך חוזהו, ומועמדותו ירדה מהפרק. בעוד מושקוביץ רצה חוזה מובטח לעונה הבאה, בבירה היו מעוניינים להותיר לעצמם אופציית יציאה ומרחב תמרון סביב תהליך האיזרוח של קאדין קרינגטון, האפשרות שנועם דוברת ישוב למגרשים ו/או הרעיון להנחית גארד אחר.

איתי מושקוביץ', שחקן הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
השחקן המשתפר של העונה שעברה בדרך לרמת גן? מושקוביץ/מאור אלקסלסי

אחרי צירופו של נמרוד לוי, ירושלים מעוניינת לחזק גם את הקו האחורי בשחקן ישראלי נוסף וחזרה לאופציית מושקוביץ, שהיה מבוקש אצלה גם בקיץ החולף. זאת לאור העיכוב בהליך השיקום של דוברת הפצוע, שאין עדיין לוח זמנים ברור לקראת שובו לפעילות.

במקביל, גם רמת גן רוצה את מושקוביץ ומנהלת מגעים לקראת צירופו, שתפסו כיוון חיובי לאור ההתפתחויות בירושלים. בהמשך הערב צפויה שיחה בין ראשי המועדון לראשי חיפה בניסיון להגיע לסיכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully