וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי העביר אימון בכורה בבית"ר, כהן: "צריכים לדבר יותר בדשא"

20.2.2024 / 15:08

המאמן החדש בבירה עלה על כר הדשא בבית וגן ביחד עם המנהל המקצועי אלמוג כהן, המנכ"ל כפיר אדרי פנה לשחקנים: "לפני חודש חשבנו שהמצב טוב ויציב, אבל היום הכל שונה לגמרי"

ברק יצחקי מוצג כמאמן החדש של בית"ר ירושלים עם ברק אברמוב, אלמוג כהן/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ניר חן

עידן המאמן ברק יצחקי בבית"ר ירושלים יצא לדרך רשמית הבוקר (שלישי), כאשר עלה על כר הדשא ביחד עם המנהל המקצועי החדש אלמוג כהן ויחד הם העבירו את האימון הראשון שלהם ופתחו בהכנות לקראת המשחק נגד מכבי נתניה במוצאי שבת בטדי.

אחרי אימון הבוקר, השחקנים הלכו לנוח ובערב יתקיים אימון שני להיום. לפני פתיחת אימון הבוקר ערכו ההנהלה והצוות המקצועי שיחת פתיחה עם השחקנים, כשהראשון לדבר היה מנכ"ל המועדון, כפיר אדרי: "לפני חודש חשבנו שהמצב טוב ויציב, אבל היום הכל שונה לגמרי. מקצועית יש פה שחקנים עם ניסיון, שחקנים שלקחו תארים, ששיחקו ברמות הכי גבוהות, לקחו הכל, ולא הגיוני שמתחיל להיות קבוע שאנחנו לא רגועים, ויושבים בדקה ה-88 ויודעים שחוטפים את הגול. אנחנו מגיעים לדקות האלה, ולא יכול להיות שעם כל הניסיון שיש פה אין מישהו שיכול לקחת את הקבוצה, להעיר מישהו, להעיר את הקבוצה, חייבים לעצור את זה. מעכשיו אנחנו בדרך חדשה עם אלמוג וברק ואני מאחל להם בהצלחה, מאחל לכולנו בהצלחה. בואו נצא לדרך חדשה שחשוב מאוד שהדרך הזאת תשליך עלינו לדרך הארוכה שאנחנו צריכים ללכת בה".

ברק יצחקי, שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ברק יצחקי, שחקן בית"ר ירושלים/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

המנהל המקצועי, אלמוג כהן, הוסיף: "אנחנו צריכים לדבר יותר בדשא, דיברנו הרבה מסביב. אנחנו מאמינים בכם, הכדורגל צריך להיות הרבה יותר אינטנסיבי, וזה מתחיל מההתנהלות יום יום בדשא, ואני מאוד מאמין בזה. אנחנו ניתן את הכל לברק כדי שיצליח, ואני בטוח שהוא יוביל את המועדון הזה למקומות אחרים".

לאחר מכן פתח ברק יצחקי את האסיפה שלו, הסביר לשחקנים את מה שהוא מצפה מהם והחל את האימון הראשון מתוך השניים, כשהראש כבר לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום שבת בטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully