וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פודגוראנו לפני גנט: "המטרה הברורה היא להעפיל לשמינית הגמר"

20.2.2024 / 13:56

מכבי חיפה יצאה לבלגיה באמונה שלמה שאפשר לנצח ודגו ביקש משחקניו לא לשחק על תיקו (ד', 19:00, ספורט1). האימון המסכם נערך בישראל מחשש שהיריבה תנסה לרגל

תקציר: מכבי חיפה - גנט 0:1/ספורט1

מכבי חיפה יצאה היום לבלגיה ושם תסיים את הכנותיה למשחק הגומלין נגד גנט מחר בערב (רביעי, 19:00, ספורט1) בתקווה להשיג לפחות תוצאת תיקו שתבטיח את העפלתה לשמינית הגמר הקונפרנס ליג. כזכור, ביום חמישי ניצחה מכבי חיפה 0:1 במשחק "הביתי" בבודפשט וכל עוד תימנע מהפסד, תעלה שלב.

בחיפה המשיכו במתכונת ממשחקי שלב הבתים של הליגה האירופית, כאשר ערכו אימון מסכם בישראל ורק לאחר מכן המריאו לבלגיה כשלמעשה לא יערכו אימון בגנט כלל. המטרה העיקרית של הקבוצה היא למנוע "ריגול" של היריבה ואפשרות לתרגל דברים טקטיים לקראת המשחק. יצויין שקבוצות רבות באירופה נוהגות כך במשחקים במפעלים היבשתיים השונים.

סוף פודגוראנו ושחקני מכבי חיפה בשדה התעופה. מכבי חיפה, אתר רשמי
שחקני מכבי חיפה בשדה התעופה לפני ההמראה לגנט/אתר רשמי, מכבי חיפה

בשדה התעופה אמר היום סוף פודגוראנו לאתר הרשמי: "יש אצלנו תחושות טובות לקראת המשחק. עשינו הכנה כמו שצריך ונגיע מוכנים במאה אחוז למשחק מחר. המטרה ברורה והיא העפלה לשלב הבא. גנט קבוצה חזקה, אבל אנחנו מגיעים עם יתרון ונגיע מהרגע הראשון כדי להכריע את המשחק".

בחיפה אכן שמו להם כמטרה חשובה מאוד להעפיל לשמינית הגמר והמאמן מסאי דגו ביקש מחניכיו לא לשחק על תיקו, אלא להגיע במטרה לנצח. "אם נגיע לשמור על תוצאה, נשלם על זה ביוקר", הסכים אחד השחקנים והוסיף: "נבוא כדי לשחק את המשחק שלנו. נכון שזה מגיע אחרי תיקו מול הפועל חיפה, אבל האווירה היא עדיין טובה ואנחנו מגיעים נחושים להשלים את המשימה ולהעפיל לשמינית גמר".

בחיפה אופטימיים לגבי כשירותו של פייר קורנו, אך המגן הצרפתי לא צפוי לפתוח בהרכב וייכנס במידת הצורך מהספסל.

חלק מאוהדי מכבי חיפה תהו לאחרונה למה ליאור קאסה לא יכול להירשם בסגל כחלק מ-list B (בתרגום חופשי: רשימה ב') שכוללת שחקנים צעירים. ההסבר הוא שברשימה הזו ניתן להכליל רק שחקנים צעירים שגדלו במועדון. החלוץ עומר דהן שמשתייך לקבוצת הנוער, ימריא עם הקבוצה לבלגיה בשל העובדה שדין דוד פצוע ותומר חמד לא נרשם בסגל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פייר קורנו, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
עדיין לא כשיר ב-100 אחוז. פייר קורנו/אתר רשמי, מכבי חיפה

בתוך כך, מכבי חיפה הודיעה היום שחברת חברת עמרם אברהם אמנות הבנייה תשמש כספונסר של הקבוצה בשנתיים הקרובות, זאת לאחר שנחתם הסכם חסות במסגרתו שם החברה יתנוסס על גב חולצת המשחק של הירוקים. עמרם אברהם מתמחה בפרויקטים למגורים, התחדשות עירונית, מתמחי מסחר ונכסים מניבים. בשנים האחרונות החברה תכננה ובנתה אלפי יחידות דיור בעשרות ישובים, והתפתחה לתכנון ובניית פרויקטים גדולים למגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully