וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחוק מחזרה למגרשים: בירם כיאל התבשר שייאלץ לעבור ניתוח נוסף

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 13:36

קשר סכנין, שנמצא בהליך השיקום מפציעה קשה בקרסול, התבשר על כך שקיצור בגיד מאלץ אותו לבצע התערבות כירורגית נוספת, אך הוא דוחה את ההחלטה בשלב זה. במועדון מייעדים לו את תפקיד המנהל המקצועי

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

בירם כיאל, הקשר והסמל של בני סכנין, ייאלץ ככל הנראה לעבור ניתוח נוסף וזאת לאחר שהתברר שנוצר לו קיצור של הגיד. כזכור, הקשר הוותיק נפצע כבר במחזור הראשון אחרי כניסה קשה של ג'ימי אלכסיס מהפועל פתח תקוה ואף סבל משבר פתוח. כיאל ערך סדרת ניתוחים ונמצא בהליך שיקום ארוך ומייגע, אך כעת מתברר שיצטרך לעבור עוד התערבות כירורגית.

השחקן עצמו לא יערוך באופן מיידי את הניתוח וזאת גם בשל העובדה שבחודשים האחרונים עבד קשה על שיקום ואף חזר ללכת בצורה רגילה על שתי רגליו אפילו מוקדם יותר ממה שהעריכו, כך שבסביבתו העידו שהוא מתקשה מנטאלית לערוך עוד ניתוח שייאלץ אותו שוב לשיקום. כיאל נחשב מאז הפציעה לדמות מכריעה גם בהחלטות ניהוליות וזהו לא סוד שבמועדון מייעדים לו את תפקיד המנהל המקצועי. גם המאמן הנוכחי סלובודן דראפיץ' תומך מאוד במהלך ונמצא ביחסים מעולים עם הקשר. כיאל עצמו ממשיך כמובן בשיקום ויקבל בהמשך החלטות סופיות לגבי ההמשך.

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין עם בירם כיאל. מאור אלקסלסי
לא קרוב לחזרה למגרשים. כיאל עם אבו יונס/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, בקבוצה מאוד מרוצים לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים ויחזיקו היום אצבעות למכבי תל אביב במשחקה נגד מכבי נתניה. אם נתניה תפסיד או תסיים בתיקו, סכנין תשמור על פער שתי הנקודות מהמקום השביעי בעוד שניצחון של נתניה יצמק את הפער מהמקום השביעי לנקודה אחת בלבד. "ברור שבסיטואציה הנוכחית המטרה היא פלייאוף עליון", אמרו במועדון, "יש לנו עוד ארבעה מחזורים לשמור על זה וזה מה שננסה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully