וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פלייאוף עליון - הישג מטורף": סכנין מסמנת את שני גיבורי ההצלחה

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 9:48

"הרבה מועדונים היו מתרסקים עם כל מה שקרה העונה", אומרים בקבוצה, ומחמיאים לדראפיץ' וכיאל: "מנהיג אמיתי, תורם גם בצד המקצועי וזה לא סוד"

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

חגיגות גדולות בבני סכנין אחרי הנצחון הדרמטי על בית"ר ירושלים. במועדון החמיאו לסלובודן דראפיץ' ולצוות שלו על כך שלמרות תלאות רבות העונה הם עדיין מצליחים להיאבק על הפלייאוף העליון, ואתמול (שבת) רשמה הקבוצה צעד משמעותי כדי להשיג אותו. "הרבה מועדונים היו מתרסקים עם כל מה שקרה העונה, גם בצד הכלכלי וגם לאור שחקנים שחתמו ועזבו", אמרו בסכנין, "אבל המועדון וגם הצוות המקצועי היו חזקים. אם נהיה בפלייאוף העליון זה יהיה הישג מטורף שלנו".

בסכנין מחמיאים גם למי שצפוי לאייש את עמדת המנהל המקצועי בשנים הקרובות - בירם כיאל. הקשר הוותיק נפצע ויכול היה לקחת צעד אחורה ולהתמקד בשיקום, אך מיד תפס מנהיגות, עזר בקשר עם השחקנים וכן בחיזוק בחלון ההעברות של ינואר. "בירם מנהיג אמיתי, הוא תורם לקבוצה כשחקן, כמנהיג וגם בצד המקצועי וזה לא סוד. ברור שכולנו רוצים שהוא יהיה המנהל המקצועי אם הוא יחליט לפרוש". מחמאות גדולות קיבל גם סאהר תאג'י, שרושם עונה נהדרת ואמש שוב היה מצוין.

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין עם בירם כיאל. מאור אלקסלסי
לקח מנהיגות גם מחוץ לכר הדשא. כיאל עם אבו יונס/מאור אלקסלסי

נושא נוסף שהתייחסו אליו בסכנין היה הקהל. הקבוצה התקשתה לנצח העונה במשחקי הבית אך אתמול זכתה לעידוד מאסיבי של איצטדיון מלא (למעט יציע האורחים שנשאר ריק). "הקהל הזה שווה נקודות והוא צריך לבוא גם כשהיריבות הן לא בית"ר", קבע שחקן בסכנין. "עם איצטדיון ביתי מלא בכל משחק, אנחנו שווים עוד כמה נקודות לפחות ובטח שווים פלייאוף עליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully