וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורדים לקרקע, תרתי משמע: המלכוד של הפועל תל אביב ואבוקסיס

18.2.2024 / 7:00

בלי שחקני הכרעה, בלי יכולת תמרון בהגנה: אחרי החלפת המאמן דיברו במועדון על פלייאוף עליון, שבועיים אחרי הם בעיקר מקווים לשרוד בליגה

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה 0:0/ספורט1

מיד לאחר מינויו של יוסי אבוקסיס דיברו בהפועל תל אביב על כך שהפלייאוף העליון בהישג יד בעיקר בשל לוח המשחקים הנוח יחסית לעומת היריבות. כמעט שבועיים עברו, ובשני המשחקים ה"נוחים" יחסית נגד חדרה בחוץ וריינה בבית, הקבוצה לא הבקיעה שערים, צברה נקודה אחת ולאחר ה-0:0 אתמול (שבת) נמצאת שתי נקודות בלבד מהקו האדום.

לאדומים היו דקות טובות אתמול, אך גם כשהקבוצה נמרצת, יש לה בעיה קשה ברמת ההכרעה ומציאת פתרונות מול קבוצות שמקשות עליה. הישאם לאיוס עושה פעולות טובות, אבל ברמת התכל'ס לא נותן תוצרת ונעלם לדקות רבות; עומרי אלטמן עדיין לא חזר מהפציעה; אוז'בולט עבד אך לא היה חד; ואפילו מאוויס צ'יבוטה שנכנס טוב דעך ככל שהתקדם המשחק. כשאין תוצרת מהחלק הקדמי, לא יעזרו דקות טובות.

הסגל של האדומים העונה הוא מלכוד. לשחק עם ארבעה בהגנה זה קשה מאוד לנוכח היכולת שמציגים הבלמים, מצד שני חמישה בהגנה מצריך מגנים הרבה יותר התקפיים ואינטיליגנטיים. הקישור עבר השנה ניסיונות בכל הוריאציות וגם ההחלטה להיפרד מחוסה רודריגס ללא תחליף השאירה בור. ריינה באה למשחק בידיעה שנקודה טובה לה, אבל אם היא הייתה מעזה קצת יותר, כנראה שהיה מי בהגנת הפועל תל אביב שייתן לה את המתנה הזאת.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
עמוק במאבקי ההישרדות. אבוקסיס/קובי אליהו

נכון להיום זה מה שיש בהפועל תל אביב והיא חייבת להבין את מצבה אל מול התחתית. בתשעה משחקים בסיבוב השני צברה הקבוצה 5 נקודות בלבד, המאזן החלש בליגה בסיבוב הזה. זה לא מקרי. החלפת מאמן לא עושה קסמים, הפועל תל אביב חייבת להבין את מצבה כי עוד משחק או שניים ללא ניצחון והיא תמצא את עצמה מתחת לקו האדום, ושם לא יהיה פשוט לאף קבוצה.

דן איינבינדר, שנפצע אתמול בקרסול, ייעדר מהמשחק הבא נגד מכבי פתח תקוה. עדיין לא ברורה כשירותם של זיו מורגן ואור ישראלוב. מעל 8,500 אוהדים הגיעו אתמול לבלומפילד תחת גשם שוטף, כשבמועדון אמרו: "הקהל ממשיך להגיע ולהביע אמון ואנחנו ממשיכים לאכזב אותו. בשלב הזה חייבים לפחות להתחיל לברוח מהתחתית, זה המינימום בעונה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully