וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי ייפגש במהלך היום עם אנשי בית"ר ירושלים במטרה לסגור

18.2.2024 / 6:05

במועדון מאמינים כי המנהל המקצועי לשעבר של מכבי תל אביב ייתן תשובה חיובית ויצטרף מיידית. אם הוא לא יסכם, אופציית אופיר חיים תעלה שוב על הפרק. בינתיים הייאוש מהשחקנים גובר: "אי אפשר לסמוך עליהם, זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות בקבוצה"

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

בית"ר ירושלים בעונה של התמכרות לכאב, וההפסד 2:1 לבני סכנין המחיש זאת היטב. למרות היכולת הטובה במחצית השנייה אמש (שבת) כולל שער שוויון, ה-DNA של בית"ר העונה הוא לספוג את השערים האלה. תמיד יהיה את השחקן חסר האחריות שיעשה את הטעות בדרך לשער, אם זה ירדן שועה שאיבד את הכדור, אורי דהן שאיבד את עצמו או מיגל סילבה שהחליט לעשות תנועה ולסגור בתור מגן ולא כשוער.

"מה ששועה עשה אסור שיקרה, אבל כבר התרגלנו שמישהו יעשה את הטעות הזאת, זו לא פעם ראשונה", אומרים במועדון מתוך ייאוש. "יש פה יותר מדי שחקנים שאי אפשר לסמוך עליהם, וזה הדבר הכי גרוע שיכול להיות בקבוצה".

עוד במחצית גל כהן "שטף" את השחקנים ואמר להם: "איך תמיד אנחנו נותנים את המתנות האלה לפני המחצית? מאיבוד שלנו, לשער בצד השני. אני עושה שינויים ואנחנו עולים אחרת לחצי השני. מי שלא מסוגל לתת 100 אחוז מעצמו שלא יעלה לשחק, מי שגבר ולא רוצה לשחק שרק יגיד. אני רוצה רק שחקנים שעולים במטרה לנצח את המשחק".

אבל ככה נראית העונה של בית"ר ירושלים. גורלו של יוסי אבוקסיס נחרץ אחרי שער דרמטי של חמזה שיבלי בטדי, וההתרסקות בדקות האחרונות קרתה גם לקראת הסיום במשחק הגביע מול באר שבע, נגד מכבי תל אביב, בדרבי הירושלמי ואתמול. בית"ר קבוצה שלא יודעת לנצל דקות טובות כדי להכריע ומנגד פשוט נותנת מתנות לקבוצות שכבר מאבדות עניין במשחק ולא בדיוק מחפשות להבקיע שער.

ברק יצחקי, מאמן זמני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המושיע? ברק יצחקי/ברני ארדוב
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
גם הוא לא נקי. שועה/מאור אלקסלסי

גל כהן יסיים את תפקידו השבוע כי הלחץ עושה את שלו ובמועדון חוששים ללכת לקרבות תחתית עם מאמן צעיר שלא צבר קילומטראז' על הקווים. אי אפשר לדעת אם זה ישנה משהו, אבל מה שכן אפשר לדעת זה שהקבוצה הנוכחית של בית"ר לא קרובה להיות בנויה למאבקי תחתית. הסגל מלא ביותר מדי שחקנים שמחכים לסיום העונה או כאלה שלא כל כך מדאיג אותם איך תסתיים העונה.

המועמד המוביל לתפקיד המאמן הוא ברק יצחקי, איתו ייעשה ניסיון לסכם היום. אם הדברים לא יצלחו, במועדון צפויים לפנות לאופיר חיים, שכרגע עובד בהתאחדות לכדורגל ורק לפני פחות מחודש כשהיה מועמד להפועל תל אביב, הודיע כי הוא מוותר על ההצעה. נראה כי עד הצהריים כבר יתבהרו הדברים עם יצחקי ולאחר מכן הקבוצה תוכל להתקדם.

בבית"ר מבינים כי מדובר במצב חירום וביקשו מהמנהל המקצועי בעונה הבאה, אלמוג כהן, להגיע כבר בקרוב לבית וגן ולקחת חלק בניהול המקצועי ובמשימת ההישרדות בליגה. נכון לאתמול בית"ר מרוחקת נקודה בלבד מהקו האדום כאשר בית הדין עשוי להוריד לה נקודה בעקבות האבוקות שנזרקו נגד מכבי חיפה וגרמו להפסקת המשחק.

במחזור הקרוב תארח הקבוצה את מכבי נתניה. במועדון מאמינים שעדי יונה יהיה כשיר וייתכן שגם אופיר קריאף. טימוטי מוזי עדיין פצוע ובספק גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully