וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי צפוי לסכם בבית"ר ירושלים, אלמוג כהן יתחיל לעבוד מיידית

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 0:52

בית"ר ירושלים הגדירה "מצב חירום" אחרי ההפסד בסכנין: המנהל המקצועי החדש צפוי להתחיל מוקדם מהצפוי. ברק יצחקי אמור להצטרף כמאמן החדש, ואם לא ימונה - אופיר חיים המועמד הבכיר, על רקע ההסתבכות בתחתית. גל כהן: "מקבלים גולים בדקות הכי קשות וכואבות". סכנין חוגגת

תקציר: בני סכנין - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

בית"ר ירושלים מועמדת אמיתית לרדת ליגה - המשפט הזה קיבל משנה תוקף הערב (שבת), עם הפסד רביעי ברציפות בדוחא - הפעם 2:1 דרמטי. הצהובים-שחורים רחוקים נקודה בלבד מהקו האדום ולא פחות משבע נקודות מהמקום השישי, בו נמצאת קבוצתו המאושרת של סלובודן דראפיץ'. דור חוגי בישל יפה לאדריאן פאון את שער היתרון (42), נהוראי דבוש המחליף השווה בהתקפה מתפרצת (51) וחגג את שער הבכורה שלו בהתרסה מול הקהל המקומי, אך המילה האחרונה היתה שייכת לעובדיה דרויש, שהכריע ארבע דקות בתוך תוספת הזמן. בית"ר, שסופרת כעת משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון ליגה, תארח את מכבי נתניה בשבוע הבא, בעוד סכנין תפגוש את הפועל חיפה.

לאור המצב הקשה, בית"ר ירושלים תבדוק בימים הקרובים אפשרות לצרף מאמן שיסייע במאבק ההישרדות. הרצון הגדול במערכת הוא לראות את ברק יצחקי, שנחשב כאופציה המועדפת על אלמוג כהן לעונה הבאה, מגיע באופן מיידי. יצחקי צפוי לסכם בבית"ר, אבל אם לא יגיע בסופו של דבר, אופיר חיים המועמד הבכיר. גם שמותיהם של מרקו בלבול וקובי רפואה היו על הפרק. כך או כך, בבית"ר החליטו שהמאמן שיתמנה השבוע, ימונה גם לעונה הבאה.

בבית"ר מגדירים את המצב הנוכחי מצב חירום ויבקשו גם מהמנהל המקצועי בעונה הבאה, אלמוג כהן, להיכנס לעניינים מיידית ולהגיע לבית וגן כבר השבוע כדי לסייע. כהן כבר מעורב מאחורי הקלעים בתחילת ההכנות לעונה הבאה, אך בעקבות ההסתבכות בתחתית ומעורבותו של כהן באפשרות שיגיע מאמן חדש, הוא עשוי להתחיל בתפקידו רשמית כבר השבוע.

ברק יצחקי מאמן זמני של מכבי תל אביב. דני מרון
יגיע עוד העונה? יצחקי/דני מרון
המנהל המקצועי של מכבי נתניה, אלמוג כהן. ברני ארדוב
כבר מתחיל לעבוד. כהן/ברני ארדוב

גל כהן, שעדיין סופר אפס נקודות כמאמן ראשי בליגת העל (שמונה הפסדים בשמונה משחקים), אמר: "אנחנו מקבלים גולים השנה בדקות הכי קשות וכואבות, בניגוד למהלך המשחק. הכל היה בניגוד למחצית השנייה, הכל היה טוב וזה מאוד מאוד כואב. בהרבה משחקים הרגשנו טוב, וברגע אחד של חוסר ריכוז מאבדים את זה. היינו יותר קרובים לנצח מאשר להוציא נקודה. צריך לראות איך מוציאים את הקבוצה למקום טוב יותר. השחקנים מבינים את המשמעות מה זה לשחק בבית"ר ירושלים. הם נתנו הכל במגרש ללא תנאים. זה חוסר מזל, נצטרך להרים את השחקנים ולהביא תוצאות. מכבי נתניה? נתבאס יום אחד. אנחנו רגילים לזה כבר השנה, צריך ללמוד לגמור משחקים ולשחק עד הסוף. יש גם תוספת זמן, צריך לא לשכוח את זה. מאמינים בקבוצה ובשחקנים. זה כואב, אבל נצטרך להביא נקודות עם הרבה מחויבות ותשומת לב".

גל כהן מאמן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
זה לא נראה טוב. גל כהן אחרי ההפסד/מאור אלקסלסי

כובש שער הניצחון עובדיה דרוויש: "אני לא שחקן שמרבה להבקיע, אבל עם גולים כאלה שיכולים לקחת אותנו לפלייאוף העליון, אין מאושר ממני. אומרים שלפני שאתה נותן גול ניצחון יש תחושה שזה קורה, אמרתי למישהו בספסל שזה יקרה. זה רגע גדול, במיוחד כשבמשחקים האחרונים לא שיחקתי, לא פתחתי. המגרש לא היה במצב טוב, נכנסתי והראינו הרבה אופי. זה יכול להוביל אותנו לפלייאוף העליון, אני מאמין שנעשה את זה. ידענו שלא יהיה כדורגל יפה, כנראה שרצינו יותר לנצח. המשחקים הקרובים הם הכי קשים, אלה יריבות שנלחמות איתנו על המקום בפלייאוף העליון. לא ספרו אותנו, חשבו שנרד ליגה ואנחנו מוכיחים שאנחנו יכולים יותר מזה".

נהוראי דבוש: "מבאס מאוד, לא ציפינו לזה. ציפינו לניצחון, כי שינינו את המומנטום במחצית השנייה. נכנסנו אחרת למחצית השנייה, הבאנו משהו אחר והיה חסר רק ריכוז כדי להביא לפחות נקודה. החגיגה לכיוון היציע של סכנין? זה משהו אישי שלי, לא רוצה לפרט עליו. אם היינו מנצחים היינו מסתכלים יותר למעלה, עכשיו מסתכלים יותר למטה".

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין עם בירם כיאל. מאור אלקסלסי
מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין עם בירם כיאל/מאור אלקסלסי
שחקני בני סכנין חוגגים. מאור אלקסלסי
שחקני בני סכנין חוגגים/מאור אלקסלסי

המאמן המנצח סלובודאן דראפיץ': "הגיע לנו לנצח. כל העונה אנחנו משחקים כדורגל טוב וחיובי. במחצית השנייה לא היינו במשחק, וגם במגרש הזה לא קל לשחק כדורגל. לקראת הסוף היה לנו לא מעט מזל, שמח על 3 הנקודות האלה. זה שהמגרש לא טוב פוגע בנו יותר מהיריבה. אנחנו קבוצה צעירה, לפעמים צריך לסבול ואנחנו משלמים על טעויות. נבנה פה משהו יפה, מעניין ומרענן בסכנין. מקווה שהניצחון הזה יתן לנו אוויר לקחת את הקבוצה למקומות גבוהים. אחד הדברים שקרה למועדון הזה לצערי זאת הפציעה של בירם כיאל, אבל מאז הוא ממשיך לסייע לנו מהדברים שהוא למד בחו"ל. התחלנו להתנהל כמו מועדון מקצועני. יש פה הזדמנות בליגה הצפופה הזאת להיות בפלייאוף העליון, אנחנו רוצים ומקווים להיות שם. אני מאוד נהנה כאן, יש פה שחקנים צעירים שאולי עוד יגיעו למועדונים בכירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully