וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד נקודה בדרך: הפועל חיפה מרוצה וחולמת על "עונה היסטורית"

19.2.2024 / 9:30

במועדון אמרו אחרי ה-1:1 נגד מכבי חיפה: "דיברו על זה שמול הגדולות אנחנו מתבטלים, אבל זה היה אחד המשחקים הכי טובים שלנו". מחמאות לג'רפי, יוספי ואלחמיד. דאגה מפציעת מלמד

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

אווירה טובה מאוד בהפועל חיפה אחרי התיקו 1:1 בדרבי מול מכבי חיפה אמש (ראשון). האדומים חשו אכזבה בשל ההרגשה שהיו יכולים לנצח, אך בכל זאת חגגו את התוצאה במשחק קשה מאוד ובייחוד את היכולת.

"הצגנו משחק ענק", קבע שחקן בקבוצה, "השקענו, נלחמנו על כל כדור ונתנו את כל הלב והנשמה". בהפועל חיפה שמעו לאורך כל השבועות האחרונים את המנטרה שמול הגדולות הם לא מצליחים להתמודד ובמשך כל השבוע דיברו על כך. בקרב השחקנים שוחחו על הצורך להראות שהם לא במקרה במקום הרביעי ונמצאים בצמרת הגבוהה לאורך כל העונה: "דיברו על זה שמול הגדולות אנחנו מתבטלים והיה חשוב לנו להוכיח את ההיפך", אמר גורם בקבוצה, "ההתחלה בהחלט גרמה לתחושת דה ז'ה וו, אבל השחקנים התעשתו מהר והצגנו את אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה".

שחקני הפועל חיפה חוגגים, מוחמד קמארה משמאל. מאור אלקסלסי
"היה חשוב להוכיח את ההיפך". שחקני הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

בקבוצה החמיאו ליואב ג'רפי שרשם משחק מצויין. השוער עצר את הפנדל של ליאור רפאלוב וסיפק עוד מספר הצלות מרשימות שהביאו נקודה לקבוצה. "ג'רפי הציג את משחקו הטוב ביותר בקבוצה", קבע אחד מחבריו, "גם הפנדל שהוא עצר לא היה פנדל גרוע וזו הייתה הצלה אדירה שלו".

ג'רפי התחיל את העונה עם כמה טעויות לא אופייניות, אך התייצב ובמחזורים האחרונים רושם יכולת טובה מאוד. בחיפה מקווים שהשוער יוזמן למשחקי הנבחרת וציינו גם את תומר יוספי שרשם משחק מצויין וכבש את השוויון. בקבוצה שיבחו גם את ההחלטה של יוספי להזכיר את החטופים בסיום ובייחוד את רומי גונן, שאביה איתן אוהד את הקבוצה ואומץ לחיקה עם פרוץ המלחמה. בחיפה ציינו שבצוות המקצועי של הנבחרת צריכים לקחת בחשבון את יוספי ואת גיא מלמד שנמצאים בכושר מצויין.

מי שעוד זכו למחמאות היו דור מלול וחאתם עבד אלחמיד שחזרו להרכב - אלחמיד אחרי פציעה ארוכה - והציגו משחק מצויין. גם נועם בן הרוש זכה למחמאות גדולות ובחיפה יודעים שכל הקבוצות הגדולות סימנו את השחקן הצעיר שעשוי להימכר כבר בקיץ, אם תתקבל עבורו הצעת ענק.

מה שמדאיג את אנשי המועדון היא הפציעה של גיא מלמד. החלוץ סובל מכאבים עזים ברגלו שהתנפחה מאוד. מלמד יעבור מחר בבוקר צילום ואז תתברר חומרת הפציעה אך הוא בספק גדול מאוד למשחק מול בני סכנין/

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תומר יוספי, קשר הפועל חיפה עם השוער יואב ג'רפי. מאור אלקסלסי
היו טובים השניים. יוספי וג'רפי/מאור אלקסלסי

כעת בחיפה רוצים להמשיך בעונה הטובה ולנסות להשיג את הכרטיס לאירופה. בקבוצה יודעים שהבטיחו את המקום בפלייאוף העליון והשיגו את המטרה הראשונית, כשכעת המטרה החדשה היא להשיג את הכרטיס לאירופה. כזכור, המקום השלישי מבטיח מקום אוטומטי במוקדמות הקונפרנס ליג ואילו המקום הרביעי מוביל לאירופה רק במקרה שאחת מהקבוצות בשלוש המקומות הראשונים תזכה בגביע המדינה.

"אנחנו מרגישים בכושר טוב ורוצים לרשום עונה היסטורית", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "למרות ההפסד מול הפועל ירושלים לא שקענו והוכחנו גם לעצמנו שאנחנו יכולים להתמודד בצמרת הבאמת גבוהה".

מי שלא יוכל לשחק במשחק נגד בני סכנין הוא ג'ורג' דיבה שספג את הצהוב החמישי. אלחמיד צפוי לפתוח בעמדת הבלם, כשינון אליהו יחזור לעמדת המגן הימני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully