וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור העיכוב בחזרת דוברת: הפועל ירושלים חוזרת לאופציית מושקוביץ

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 16:09

הרכז הפצוע מושבת כבר שנה וחודשיים, ואין עדיין לוח זמנים לשובו למגרשים. בעקבות כך, פנתה מחזיקת גביע המדינה להפועל חיפה - בניסיון למשוך אליה את השחקן שבו חשקה כבר בקיץ

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.2/ספורט1

הפועל ירושלים תארח מחר (שישי, 13:30) את מכבי תל אביב למשחק מפתח בצמרת ליגת העל, אבל במועדון מוטרדים מהסגל הישראלי הקצר שנותר להם לקראת המשך העונה. מוטרדים - ומנסים לפעול ולהנחית את איתי מושקוביץ מהפועל חיפה. בין הצדדים מתקיימות שיחות, וייתכן שהרכז יעבור לבירה, אף שהוא חתום לשנה וחצי בקבוצתו הנוכחית.

הגורם המרכזי לצעד הזה הוא העיכוב בחזרתו של נועם דוברת. הרכז נפצע באופן חמור בברכו לפני שנה וחודשיים, ועבר ניתוחים במהלך התקופה, אך לאורך הדרך סבל מנסיגות בהליך השיקום שלו. ההערכה הראשונית, שלפיה היה אמור לחזור בתוך כשנה, לא התממשה - ועדיין אין לוח זמנים ברור לשובו למגרשים.

איתי מושקוביץ שחקן הפועל גליל עליון. לילך וייס רוזנברג
מחיפה לירושלים? מושקוביץ'/לילך וייס רוזנברג

ירושלים נותרה חשופה בעמדת הרכז, כשספידי סמית' הוא היחיד בסגל שמסוגל לנהל את ההתקפה לאורך זמן. ברינטון למאר, שהגיע מא.א.ק אתונה, אינו פליימייקר - וגם ניסיונות ללכת עם יובל זוסמן בעמדה כזו לא היו מוצלחים במיוחד. בנוסף, ההמתנה למתן האזרחות לקאדין קרינגטון, שיכול לסייע בהובלת הכדור, גרמה לכך שהוא שיחק עד כה רק בליגת האלופות.

האדומים חשקו במושקוביץ כבר בקיץ, אבל בעקבות שיחה שקיים עם המאמן דאז אלכסנדר דז'יקיץ', הרכז בחר בחיפה וחתם לשנתיים בשורותיה. הוא התרשם שלא ייכלל בתוכניות של הסרבי לזירה האירופית, ושיילחם על דקות מוגבלות כמחליף בליגה. כעת, נראה שהסיטואציה תהיה נוחה יותר עבורו להשתלב.

מושקוביץ (23, 1.92) לא פתח את העונה בגלל פציעה, והספיק להופיע עד כה בארבעה משחקים בלבד. הוא תרם שש נקודות ו-1.3 אסיסטים ב-13.5 דקות, וירה שלוש שלשות בניצחון על ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully