וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מוכנה לגנט: "עם הגישה הנכונה יהיה קשה לנצח אותנו"

14.2.2024 / 21:20

דגו מתלבט בנוגע לכמה עמדות וגם לגבי המערך בקונפרנס ליג (ה', 22:00, ספורט2). גנט בסגל חסר: "הליגה יותר חשובה"

נוק אאוטהסתיים15/02/2024
מכבי חיפה
  • פיירו (65)
0
    גנט
    תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

    מכבי חיפה

    מכבי חיפה השלימה את הכנותיה למשחק מחר מול גנט בשלב הנוק אאוט של הקונפרנס ליג (חמישי, 22:00, ספורט2). המנצחת במפגש תעלה לשמינית הגמר של המפעל האירופי וחיפה מארחת בבוז'יק ארנה בבודפשט.

    הירוקים נחתו בבודפשט וניראה של מאמן מסאי דגו יש התלבטויות רבות בשל החיסורים הרבים בסגל. רמי גרשון צפוי לפתוח במקום שון גולדברג הפצוע. גם פרנזי פיירו יפתח בהרכב כשההתלבטות היא האם לעלות עם מגן ימני על כל הקו ולהציב את ענאן חלאיילי בעמדת החלוץ או להמשיך עם השחקן הצעיר באגף. גם במרכז המגרש קיימת התלבטות.

    אחד השחקנים אמר: "גנט קבוצה מצוינת גם אם היא במומנטום שלילי, אבל אם נגיע בגישה שהגענו למשחקים לאחרונה יהיה קשה לנצח אותנו".

    את הקבוצה צפויים ללוות כ-1,500 אוהדים ובחיפה אמרו: "זה לא מובן מאליו שמגיע קהל כל כך רב בתקופה הזו. נעשה הכל להחזיר אותם שמחים".

    פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה בחימום. דני מרון
    יתפוס את המקום בחוד. פיירו/דני מרון

    גנט

    הבלגים כבר ערכו את האימון המסכם ולפי הדיווחים יגיעו בסגל חסר למפגש עם החבורה של מסאי דגו. למעשה, רק 22 שחקנים השתתפו באימון המסכם, 19 בלבד מתוכם הם שחקני שדה.

    בנוסף לכוכבים הוגו קאופרס וגיפט אורבן שכבר נמכרו בחלון האחרון, הקשר והקפטן סוון קומס שנפצע בקרסול בתחילת החודש שוב לא התאמן, דייסוקה יוקוטה שהצטרף בינואר נפגע בברכו ובנוסף צפויים להיעדר ג'ורדן טורנאריגה, נוריו פורטונה, אנדרו יולסאגר והשוער פול נארדי שגמר את העונה. עם זאת, מומודו סונקו השתתף באימון וצפוי לשחק וכן חזר לאימונים פרנק סורדז, אך הוא לא רשום לקונפרנס ליג. לאחר האימון יצאה גנט לבודפשט בטיסה ובקבוצה מקווים מאוד לשוב למסלול הניצחונות אחרי שעפו מהגביע ולקחו נקודה מ-15 אפשריות מאז תחילת שנת 2024.

    בשדה התעופה אמר הבלם הסרבי סטפן מיטרוביץ', שבתחילת החודש הצטרף גם כן לקבוצה שאותה עזב ב-2018: "הליגה הבלגית היא הכי חשובה ואנחנו רוצים לעמוד ביעדים שהצבנו, אבל כמובן שלשחק באירופה זה דבר טוב ואנחנו רוצים להצליח. הגיע הרגע שבו על כולנו לקחת אחריות, בעיקר השחקנים המנוסים יותר בסגל".

    אגב, לקראת הגומלין ביום רביעי הבא בבלגיה, שכידוע על פי החלטת ראש העיר והרשויות ייערך בדלתיים סגורות מחשש להפרות סדר קשות ולקיומו של המשחק עקב הפגנות ומחאות שתוכננו נגד אלופת ישראל, הוחלט שאיזור האצטדיון בגנט יהיה איזור אסור לטיסה. הסיבה היא מידע מודיעיני שהתקבל על ניסיון להביע תמיכה בפלסטינים ולמחות נגד ישראל על ידי רחפנים שיעבירו מסרים פוליטיים וינסו לפגוע בסדר הציבורי.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ווילי קולום (סקוטלנד)
    אצטדיון: בוז'יק ארנה (הונגריה)

    הגומלין יתקיים ביום רביעי הבא.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully