וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר האוהד שזרק אבוקה, מכבי חיפה מאמינה שבית הדין יסתפק בקנס

14.2.2024 / 14:59

הירוקים יגישו תביעת נזיקין נגד האוהד שגרם לעצירת המשחק נגד מכבי תל אביב ולהעמדתם לדין בנסיבות מחמירות, בתקווה שהדבר יוביל לכך שלא תופחת נקודה נוספת ממאזנם

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה איתרה את משליך האבוקה אל כר הדשא במשחק נגד מכבי תל אביב, אירוע שגרם לעצירת המשחק ומעמיד את הקבוצה בסכנת הפחתת נקודה ממאזנה. בשיתוף עם חברת האבטחה "מטאור" ומשטרת ישראל, אותר ונעצר האוהד ובמועדון הבהירו שהוא יורחק לצמיתות ממשחקי הקבוצה ובנוסף תוגש נגדו תביעת נזיקין.

בבית הדין, כאשר מכבי חיפה תתייצב בעקבות העמדתה לדין בנסיבות מחמירות, המועדון יציג את הממצאים במטרה שהדבר יוביל לכך שהדיינים לא ייענו לדרישת התובע הנוכחית להפחית נקודה ממאזן הקבוצה, בהתאם לעונש על תנאי בכל התפרעות בנסיבות מחמירות. בחברת האבטחה פעלו בימים האחרונים כדי לאתר את האוהד ולהגיע לבית הדין עם הוכחות לכך שהאוהד נתפס ונענש פרטנית.

במכבי חיפה מעריכים שהפעולה, גם לאור השינויים שנעשו בתקנון לאחרונה, תוביל לכך שבית הדין יסתפק בקנס כספי בלבד ולא יפחית נקודה ממאזן הקבוצה.

אוהדי מכבי חיפה עם אבוקות ביציע. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה תימנע מהפחתת נקודה נוספת ממאזנה?/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, הקבוצה נחתה בבודפשט לקראת המשחק מול גנט מחר (חמישי, 22:00, ספורט2). מסאי דגו סובל מסגל חסר מאוד וצפוי לעלות עם רמי גרשון ופרנזי פיירו בהרכב. ההתלבטות המרכזית היא בנוגע למרכז המגרש, שם דגו מתלבט אם לעלות עם שני קשרים עם אופי הגנתי דוגמת עלי מוחמד ומנואל שואו או עם שחקן קדמי יותר דוגמת גדי קינדה. ישנה התלבטות גם בנוגע לעמדת הקו הימני, אם להמשיך עם ענאן חלאילי או שמא להסיט את השחקן לעמדת החלוץ לצידו של פיירו ולהציב את דניאל סונדגרן על כל הקו הימני.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully