וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דין דוד ייעדר מספר שבועות, גם שון גולדברג יחמיץ את גנט

13.2.2024 / 16:26

החלוץ סובל מפגיעה במיניסקוס החיצוני, הבלם יקבל מנוחה אחרי העומס הגדול. פיינגולד ופיירו בתמונת ההרכב, עומר דהן מקבוצת הנוער עשוי להיכלל בסגל לראשונה. כ-2,000 אוהדים אמורים ללוות את הירוקים להונגריה למשחק (חמישי, 22:00, ספורט2)

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה תופיע בסגל חסר למשחק הראשון מבין שניים מול גנט במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג ביום חמישי בהונגריה (22:00, ספורט2). האלופה הודיעה היום (שלישי) כי דין דוד סובל מפגיעה במיניסקוס החיצוני וייעדר מספר שבועות. שחקן נוסף שלא ייצא עם הקבוצה הוא שון גולדברג, שיקבל מנוחה בשל העומס הרב בחודשים האחרונים.

דניאל סונדגרן שעדיין לא נמצא בכשירות מלאה חש טוב וצפוי לעמוד לרשותו של מסאי דגו. תומר חמד החולה בכל מקרה לא נרשם למשחקים באירופה וכמוהו גם ליאור קאסה, כששחקן נוסף שלא ייכלל בסגל הוא עילאי חג'ג' שעדיין אינו כשיר. דגו עדיין לא החליט על ההרכב אך מי שעשוי לעלות ב-11 הוא עילי פיינגולד. פרנזי פיירו צפוי לפתוח בחוד. לאור החיסרון של דוד וחמד, עם הקבוצה יצא עומר דהן, החלוץ המוביל של קבוצת הנוער שעד כה לא זכה להיות בסגל קבוצת הבוגרים. בנוסף יצאו עם הקבוצה להונגריה ועשויים להיכלל בסגל זיו בן שימול וירין לוי.

בחיפה מייחסים חשיבות רבה למשחק מול גנט ורוצים מאוד ליצור מקדמה לקראת משחק הגומלין בבלגיה. הצפי הוא שכ-2,000 אוהדים ילוו את הירוקים להונגריה, והגומלין, כזכור, ייערך בבלגיה ללא קהל בכפוף להחלטת ראש העירייה בגנט. ארגון "הקופים הירוקים" הודיע היום כי יערוך צעדה ביום חמישי ב-16:00, שעון הונגריה, וממנו תצא גם הסעה מטעם המועדון לאצטדיון.

דין דוד שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
רק בריאות. דוד/מאור אלקסלסי

בנושא אחר, הירוקים הודיעו היום כי כל הכרטיסים לדרבי הגדול מול הפועל חיפה נגמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully