וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של טסלפפה: בני לם מונה למאמן הפועל פתח תקוה

12.2.2024 / 23:14

המאמן, שפתח את העונה ביריבה הגדולה מכבי פתח תקוה וגם ניצח את הפועל בדרבי, חתם לשנה וחצי ויעביר מחר בבוקר את האימון. משחק הבכורה: קרב על שש נקודות מול הפועל חדרה

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 על הפועל פתח תקוה/ספורט1

מאמן חדש להפועל פתח תקוה: בני לם מונה היום (שני) לתפקיד ויוביל את העולה החדשה במקום עופר טסלפפה שפוטר אחרי ההפסד הקריטי למ.ס. אשדוד. כזכור, לם פוטר בעצמו מוקדם יותר העונה ממכבי פתח תקוה היריבה העירונית בעקבות רצף הפסדים ותוצאות רעות, כאשר התוצאה הטובה הושגה דווקא בדרבי מול הפועל פתח תקוה (0:2). לם עשה את רובה המכריעה של הקריירה המקצועית שלו כמאמן במכבי נתניה, אותה הוביל לצמרת בעונה הראשונה, אך הוחלף על ידי רן קוז'וך.

בני לם מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
יאמן בדרבי הבא את הפועל אחרי שניצח אותה כמאמן מכבי. בני לם/דני מרון

"אני נרגש להתמנות לתפקיד המאמן במועדון מפואר כמו הפועל פתח תקוה", אמר בני לם לאחר החתימה. "משימה מאתגרת לפנינו ובשביל לעמוד בה אנחנו צריכים את כולם מאוחדים ודוחפים את הקבוצה, כבר מהמשחק החשוב ביום שבת. למועדון הזה יש סגל שחקנים, קהל ומסורת שחייבים להישאר בליגת העל ואני בטוח שיחד נעשה את זה".

ב-26 בדצמבר 2022 הוא מונה למאמנה של מכבי פתח תקוה ובסיום העונה העפיל עם הקבוצה לליגת העל מהמקום הראשון יחד עם הפועל פתח תקוה שסיימה שנייה. הפועל פתח תקוה נשרה למקום האחרון בעקבות ההפסד באשדוד במחזור החולף והניצחון של חדרה, שתתארח במושבה בשבת למשחק קריטי על שש נקודות. המלאבסים נמצאים במצב קשה אומנם בטבלה, אבל רחוקים רק ארבע נקודות מאשדוד שמעל הקו האדום ובמהלך ינואר הם התחזקו בשישה שחקנים, כך שלרשות לם יעמוד סגל רחב בהרבה מזה שעמד לרשות טסלפפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully