וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחצה את הכביש? בני לם המועמד המוביל לאמן את הפועל פתח תקוה

12.2.2024 / 13:07

לאחר פיטוריו של טסלפפה, העולה החדשה ממשיכה לחפש מחליף: המאמן שהחל את העונה במכבי פתח תקוה, צפוי לקבל את המינוי. גם שמם של אביטן ואוזן הוזכר

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 1:2 על הפועל פתח תקוה/ספורט1

הפועל פתח תקוה ממשיכה לחפש מאמן לאחר פיטוריו הבלתי נמנעים של עופר טסלפפה. נכון לעכשיו המועמדים המובילים לתפקיד הם בני לם וניסו אביטן, כאשר גם שמו של אורי אוזן הוזכר.

לם פוטר מוקדם יותר העונה ממכבי פתח תקוה היריבה העירונית בעקבות רצף הפסדים ותוצאות רעות, כאשר התוצאה הטובה הושגה דווקא בדרבי מול הפועל פתח תקוה (0:2). גם ניסו אביטן פוטר מהפועל חדרה, עוד אחת מיריבותיה של הפועל פתח תקוה במאבק נגד הירידה ורוב הסיכויים שאחד מהם יקבל את המינוי, כאשר כבר בשבת מצפה לפתח תקוה עוד משחק עונה בתחתית, בבית נגד חדרה שמעליה.

אורי אוזן שיחק בעבר בהפועל פתח תקוה ב-2008/9 וגם היה עוזר המאמן שלה ב-2015. הפרשן הבכיר אימן בעברו בעיקר קבוצות נערים, כאשר משרת האימון האחרונה שלו היתה מאמן הנוער של הפועל תל אביב.

בני לם מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
יאמן בדרבי הבא כמאמן היריבה? בני לם/דני מרון

טסלפפה הגיע להפועל פתח תקוה בקיץ 2021, כשזו היתה אמורה לשחק בכלל בליגה א'. אלא שהקבוצה ניצלה בגלל הקריסה של איכסל וכאמור בעונה החולפת חזרה אחרי שמונה שנים מתסכלות לליגת העל. לקבוצה מצפה כעת עוד משחק על שש נקודות, בבית נגד הפועל חדרה, משחק שהפסד גם בו יעמיד את הקבוצה במצב קשה מאוד כשכרגע שלוש נקודות מפרידות בינה לבין חוף מבטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully