וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס במכבי חיפה: "לא יכול להיות שבית הדין יקבע את גורל העונה"

12.2.2024 / 12:30

הירוקים חוששים מאוד שהעונש על תנאי יופעל ותופחת נקודה נוספת ממאזנם: "כל הורדת נקודות יכולה לשנות מומנטום. ההתאחדות חייבת לשים לזה סוף". מסאי דגו צפוי לעשות רוטציה נגד גנט

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

במכבי חיפה כועסים על הדרישה להפחית נקודה נוספת ממאזנה של הקבוצה בגין זריקת אבוקה במשחק נגד מכבי תל אביב. הירוקים לא האמינו שהדבר יוביל לדרישה להפעיל את העונש על תנאי שעומד כנגד המועדון, והחשש מההשלכות גדולות.

"אנחנו חוששים מאוד שבית הדין אכן יוריד נקודה נוספת. לא יכול להיות שבית דין בסוף יכריע את העונה", אמר גורם בקבוצה. "כל הורדה כזו יכולה לשנות מומנטום וההתאחדות חייבת לשים לזה סוף". אגב, בהתאחדות מופתעים מהתלונות של הקבוצות בשבועות האחרונים משום שלדבריהם כל הקבוצות חתמו על התקנון החדש והיו מודעות אליו.

האזינו לשלמה וייס על הלחץ במכבי חיפה והחשש מהפחתת נקודות

שחקני מכבי חיפה חוגגים. דני מרון
אליפות על כר הדשא? בית הדין עשוי לפגוע בסיכויים. שחקני מכבי חיפה/דני מרון

עוד לפני הדיון שעשוי להוביל להורדת נקודה נוספת, במכבי חיפה עסוקים בהכנות למשחק מול גנט (חמישי, 22:00, ספורט2). מחר תחזור הקבוצה לאימונים אחרי שני ימי חופש בתקווה שעד אז יתברר מצבם של שון גולדברג, דין דוד ודניאל סונדגרן שנמצאים בספק למשחק.

מסאי דגו יערוך כמה שינויים בשל העומסים, אך בחיפה הבהירו שמבחינתם מדובר במשחק חשוב בדיוק כמו משחק ליגה והרצון הוא להתקדם במפעל האירופאי. מי שלא יכלל בסגל, הוא עילאי חג'ג' שעדיין לא כשיר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully